La 21.5.2016 Otteluseuranta (14. kisapäivä)

  • 172 152
  • 1 847
Tila
Viestiketju on suljettu.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
En mä nyt sitä tarkoittanut. Totta kai voi sattua ja sattuikin, mutta turha sitä vastustajaa on mennä auttamaan kesken pelin, jos sillä ei ole mitään vakavaa hätää.

Ei kai tässä ole kukaan käskenyt kesken pelin mennä auttamaankaan. Enemmänkin kyse ollut väittelystä sattuiko vai filmasiko. Itse olen sitä mieltä, että sattui. Toiset ovat sanoneet, että show'ta, noloa, pelleilyä.

Jotkut ovat sanoneet, että teatraalista ryömimistä. Minä taas sanon, että kaikkensa teki päästäkseen pois jäältä, jottei katkoa tulisi. Ei pystynyt siihen. Kova jätkä silti, kun yritti.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Totta. 'Mitään ei ole vielä voitettu' ja tappio huomenna jättäisi kisoista pahan maun. Sitä podettaisiin vuosikaudet.

Todellakin. Itse menisin nurkkaan sirottelemaan tuhkaa niskaani, Nokka olisi paska, Koskinen olisi paska, Saros maaliin ja Puljujärvi olisi tehnyt.

Asiaan. Ensimmäisen erän jälkeen tappiolla, mutta korjasin erehdykseni ja otin pelikaljat ja noh loppu olikin näytöstä. Huomiseksi pitääkin aloittaa kaljan kiskominen jo ekasta erästä.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Vitun Iltalehti meni uutisoimaan sen yhden wikipediamuokkauksen. Taas joku valopää käynyt leikkimässä terävää. Tällä kertaa Teleginin wikipediasivua on muokattu "hauskaksi".
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Täällä täysin sama homma, yksi voitto uupuu tästä täydellisestä kiekkovuodesta.

Toivon täydestä sydämestäni sinulle täydellistä kiekkovuotta! Onhan tämä ollut käsittämätön vuosi, Tapparakin voitti Liigan.. Nooo.. vitsi vitsi. Ansaittua kaikki tähän asti!
 

Valumato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kokkolan Hermes, KalPa
Suurin yllätys kyllä tänään oli että Mikko Koivu jätti ottamatta kiintiöjäähyn
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Suurin yllätys kyllä tänään oli että Mikko Koivu jätti ottamatta kiintiöjäähyn

Sanoiko Mertaranta missään vaiheessa, että myrskyvaroitus? Vaaaarallisiakin kuului tavallista vähemmän, jos ollenkaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
En tiedä miksi...mutta toivon jenkkien voittoa.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Usan puolella täällä, ihan vaan jotta saadaan vielä kerran Matthews-Laine vääntö kunnolla käyntiin.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nauran mielikuvalle Saukkosen ja Tie Domin keskustelusta
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tie Domi otti kuulemma urallaan tuosta vaan yhdessä ottelussa jäähyjä 72 minuuttia. Helposti. T. Saukkonen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös