La 21.5.2016 Otteluseuranta (14. kisapäivä)

  • 171 749
  • 1 847
Tila
Viestiketju on suljettu.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Leksa menee Jutin lailla eteenpäin. <3
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehdottomasti Jenkkien puolella toisessa välierässä.

Nemon sanoin koulupojat muutamalla opettajalla höystettynä :D
 
JJ sanoi haastattelussa, että on valittanut koko kisojen ajan Patelle kun se ei syötä JJ:lle. Nyt kuulemma syöttö kelpasi. Varmaan sen takia JJ ei syötä Laineelle.
Joo tää on huomattu. Tänään ketjusta Barkov oli ihan yössä, joten jos Laine on oppinut syöttämään, niin sitten tarvitaan vielä Barkovin herääminen. Koivun ja Koskirannan ketjut oli ehdottomasti parhaat ja oikealle meni Suomen parhaan pelaajan palkinto. Tuossa turnauksen mittakaavassa mvp:n olisin kyllä antanut Laineen sijasta Koivulle.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapparan voittaessa mestaruuden olin paikanpäällä, U20- ja U18-mestaruudet tuli katsottua telkkarista. Huomenna taas tv:n ääressä ja mahdollisuus kevään neljänteen (4.) mestaruusjuhlaan. Ihan mukava kiekkokevät menossa kannaltani!
 
Huvittava oli se Teleginin kuolema. Joo ehkä se Atte mailalla vähän hipaisi, mutta slobo varmaan itse polki sitä jalkaansa ja mursi sen itse.
Ihan sama oliko hipaisu vai ei mutta saattoi oikeasti satuttaa itsensä. En oikeasti ymmärrä tällaista asennetta. Toki Suomen liigassa ollaan totuttu kuoleviin joutseniin, joten siltä kannalta ymmärrän, mutta lähtökohtaisesti jos joku makaa kentällä ja ei pysty liikkumaan, niin kannattaa mennä auttamaan oli se vastustaja tai ei.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapparan voittaessa mestaruuden olin paikanpäällä, U20- ja U18-mestaruudet tuli katsottua telkkarista. Huomenna taas tv:n ääressä ja mahdollisuus kevään neljänteen (4.) mestaruusjuhlaan. Ihan mukava kiekkokevät menossa kannaltani!
Täällä täysin sama homma, yksi voitto uupuu tästä täydellisestä kiekkovuodesta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ihan sama oliko hipaisu vai ei mutta saattoi oikeasti satuttaa itsensä. En oikeasti ymmärrä tällaista asennetta. Toki Suomen liigassa ollaan totuttu kuoleviin joutseniin, joten siltä kannalta ymmärrän, mutta lähtökohtaisesti jos joku makaa kentällä ja ei pysty liikkumaan, niin kannattaa mennä auttamaan oli se vastustaja tai ei.
Niin, voisikohan tähän aiheeseen olla historian perusteella jotain aihetta... Ja kuolevia joutsenia näiden slobojen toimesta nähdään kyllä aika helvetisti enemmän kuin Suomen liigassa, mutta ei se mitään.

Odotin että Ovechkin olisi lähtenyt ampumaan kohti Teleginiä, mutta ei sentään.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Hieno voitto, joukkuepeli vastaan muutama venakoitten taitava yksilö.

Muutama ratkaisupelaaja;
- Aho, jos teet kaksi häkkiä välierissä, ja hoidat puolustamisen ilman virheitä, MVP
- Koskinen, tänään tarttui lähes kaikki, loistavaa sijouttautumista ja kiekot ei tipuuneet eteen
- Ohtamaa, antoi hyviä taklauksia ja hoiti puolustuksen varmasti
- Granlund, se voittamisen halu näkyi koko pelin, loistava passi Jokiselle, joka sai laittaa tyhjiin

Huomenna on sitten THE GAME, näillä otteilla on sama kuka sielta vastaan tulee.
 
Hieno voitto, joukkuepeli vastaan muutama venakoitten taitava yksilö.

Muutama ratkaisupelaaja;
- Aho, jos teet kaksi häkkiä välierissä, ja hoidat puolustamisen ilman virheitä, MVP
- Koskinen, tänään tarttui lähes kaikki, loistavaa sijouttautumista ja kiekot ei tipuuneet eteen
- Ohtamaa, antoi hyviä taklauksia ja hoiti puolustuksen varmasti
- Granlund, se voittamisen halu näkyi koko pelin, loistava passi Jokiselle, joka sai laittaa tyhjiin

Huomenna on sitten THE GAME, näillä otteilla on sama kuka sielta vastaan tulee.
Tähän ei mulla ookkaan enää mitään lisättävää. Täysin samaa mieltä.
 

agent082

Jäsen
Ihan sama oliko hipaisu vai ei mutta saattoi oikeasti satuttaa itsensä. En oikeasti ymmärrä tällaista asennetta. Toki Suomen liigassa ollaan totuttu kuoleviin joutseniin, joten siltä kannalta ymmärrän, mutta lähtökohtaisesti jos joku makaa kentällä ja ei pysty liikkumaan, niin kannattaa mennä auttamaan oli se vastustaja tai ei.

Et sä voi mm-välierässä lopettaa pelaamista ja mennä auttamaan vastustajan pelaajaa, jos tuomari ei ole viheltänyt peliä poikki. Älytön vaatimus.
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hieno voitto, joukkuepeli vastaan muutama venakoitten taitava yksilö.

Muutama ratkaisupelaaja;
- Aho, jos teet kaksi häkkiä välierissä, ja hoidat puolustamisen ilman virheitä, MVP
- Koskinen, tänään tarttui lähes kaikki, loistavaa sijouttautumista ja kiekot ei tipuuneet eteen
- Ohtamaa, antoi hyviä taklauksia ja hoiti puolustuksen varmasti
- Granlund, se voittamisen halu näkyi koko pelin, loistava passi Jokiselle, joka sai laittaa tyhjiin

Huomenna on sitten THE GAME, näillä otteilla on sama kuka sielta vastaan tulee.

En jaksa pätkiä luurilla, mutta kyllä se oli Laine joka sen passin pisti Jokiselle.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huvittava oli se Teleginin kuolema. Joo ehkä se Atte mailalla vähän hipaisi, mutta slobo varmaan itse polki sitä jalkaansa ja mursi sen itse.

Selvää kalastusta. On kyllä noloa. Ihan hiton noloa. Ja vielä se raahautuminen ja kasvojen pitely. Aivan uskomaton klovni.

En kyllä kehtasi itseäni mieheksi kutsua moisen jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös