Joo tää on huomattu. Tänään ketjusta Barkov oli ihan yössä, joten jos Laine on oppinut syöttämään, niin sitten tarvitaan vielä Barkovin herääminen. Koivun ja Koskirannan ketjut oli ehdottomasti parhaat ja oikealle meni Suomen parhaan pelaajan palkinto. Tuossa turnauksen mittakaavassa mvp:n olisin kyllä antanut Laineen sijasta Koivulle.JJ sanoi haastattelussa, että on valittanut koko kisojen ajan Patelle kun se ei syötä JJ:lle. Nyt kuulemma syöttö kelpasi. Varmaan sen takia JJ ei syötä Laineelle.
Haisi vähän vitosen kalastelulle. En pysty kyllä arvostamaan pätkääkään.
Ihan sama oliko hipaisu vai ei mutta saattoi oikeasti satuttaa itsensä. En oikeasti ymmärrä tällaista asennetta. Toki Suomen liigassa ollaan totuttu kuoleviin joutseniin, joten siltä kannalta ymmärrän, mutta lähtökohtaisesti jos joku makaa kentällä ja ei pysty liikkumaan, niin kannattaa mennä auttamaan oli se vastustaja tai ei.Huvittava oli se Teleginin kuolema. Joo ehkä se Atte mailalla vähän hipaisi, mutta slobo varmaan itse polki sitä jalkaansa ja mursi sen itse.
Täällä täysin sama homma, yksi voitto uupuu tästä täydellisestä kiekkovuodesta.Tapparan voittaessa mestaruuden olin paikanpäällä, U20- ja U18-mestaruudet tuli katsottua telkkarista. Huomenna taas tv:n ääressä ja mahdollisuus kevään neljänteen (4.) mestaruusjuhlaan. Ihan mukava kiekkokevät menossa kannaltani!
Niin, voisikohan tähän aiheeseen olla historian perusteella jotain aihetta... Ja kuolevia joutsenia näiden slobojen toimesta nähdään kyllä aika helvetisti enemmän kuin Suomen liigassa, mutta ei se mitään.Ihan sama oliko hipaisu vai ei mutta saattoi oikeasti satuttaa itsensä. En oikeasti ymmärrä tällaista asennetta. Toki Suomen liigassa ollaan totuttu kuoleviin joutseniin, joten siltä kannalta ymmärrän, mutta lähtökohtaisesti jos joku makaa kentällä ja ei pysty liikkumaan, niin kannattaa mennä auttamaan oli se vastustaja tai ei.
Tähän ei mulla ookkaan enää mitään lisättävää. Täysin samaa mieltä.Hieno voitto, joukkuepeli vastaan muutama venakoitten taitava yksilö.
Muutama ratkaisupelaaja;
- Aho, jos teet kaksi häkkiä välierissä, ja hoidat puolustamisen ilman virheitä, MVP
- Koskinen, tänään tarttui lähes kaikki, loistavaa sijouttautumista ja kiekot ei tipuuneet eteen
- Ohtamaa, antoi hyviä taklauksia ja hoiti puolustuksen varmasti
- Granlund, se voittamisen halu näkyi koko pelin, loistava passi Jokiselle, joka sai laittaa tyhjiin
Huomenna on sitten THE GAME, näillä otteilla on sama kuka sielta vastaan tulee.
Ihan sama oliko hipaisu vai ei mutta saattoi oikeasti satuttaa itsensä. En oikeasti ymmärrä tällaista asennetta. Toki Suomen liigassa ollaan totuttu kuoleviin joutseniin, joten siltä kannalta ymmärrän, mutta lähtökohtaisesti jos joku makaa kentällä ja ei pysty liikkumaan, niin kannattaa mennä auttamaan oli se vastustaja tai ei.
No sähän voit ymmärtää sen noinkin. Sulla on täysi oikeus siihen.Et sä voi mm-välierässä lopettaa pelaamista ja mennä auttamaan vastustajan pelaajaa, jos tuomari ei ole viheltänyt peliä poikki. Älytön vaatimus.
Hieno voitto, joukkuepeli vastaan muutama venakoitten taitava yksilö.
- Granlund, se voittamisen halu näkyi koko pelin, loistava passi Jokiselle, joka sai laittaa tyhjiin
Jos peli on kesken, niin miksi pitäisi keskittyä johonkin muuhun kuin meneillään olevan alivoiman tappamiseen?No sähän voit ymmärtää sen noinkin. Sulla on täysi oikeus siihen.
Hieno voitto, joukkuepeli vastaan muutama venakoitten taitava yksilö.
Muutama ratkaisupelaaja;
- Aho, jos teet kaksi häkkiä välierissä, ja hoidat puolustamisen ilman virheitä, MVP
- Koskinen, tänään tarttui lähes kaikki, loistavaa sijouttautumista ja kiekot ei tipuuneet eteen
- Ohtamaa, antoi hyviä taklauksia ja hoiti puolustuksen varmasti
Huomenna on sitten THE GAME, näillä otteilla on sama kuka sielta vastaan tulee.
Ymmärrän näkemyksesi jos kyseessä olisi hengenvaarallinen tila, eli pelaaja olisi oikeasti täysin liikkumaton.No sähän voit ymmärtää sen noinkin. Sulla on täysi oikeus siihen.
Laine sen passin antoi. josko se ois oppinut syöttelemään nyt.Eikö passi ollut Laineelta vai koliseeko mulla jo kovasti? :)
Huvittava oli se Teleginin kuolema. Joo ehkä se Atte mailalla vähän hipaisi, mutta slobo varmaan itse polki sitä jalkaansa ja mursi sen itse.
:)Jos peli on kesken, niin miksi pitäisi keskittyä johonkin muuhun kuin meneillään olevan alivoiman tappamiseen?
No niin olikin Laine syöttäjänä, tässä parin konjakin jälkeen menee nuo takatukat sekaisin...En jaksa pätkiä luurilla, mutta kyllä se oli Laine joka sen passin pisti Jokiselle.