Me mitään kiukuttelijoita kaivata vaan miehiä.Marjamäen voisi potkia ulos. Saataisiin pelaajia ensi kisoihin.
Marco BjurströmJörgen Jönssön tulee ekana mieleen.
Mads Sundin är homosexual, hei, homosexual...Heitappas samalla lista SWE:n homoista
Vähän kuin Kanadaa vastaan eli ei ollut voitto lähelläkään. Paremmalleen häviävät.
Prochazka ja HlavacNyt meni hieman ohi mutta mistä "tsekki kaksikosta" Mertaranta mahtoi juuri puhua?
Ainakin toinen tuomareista on Tshekki, en tiedä onko toinenkin sitten.Nyt meni hieman ohi mutta mistä "tsekki kaksikosta" Mertaranta mahtoi juuri puhua?
No pitää muistaa, että peliesityksiin ja nimilistaan nähden neljäskin sija on Suomelle lottovoitto. Pronssipelissä ei sitäpaitsi tiedä millaisella fiiliksellä veli-venäläinen luistelee vastaan.
Molemmat on tsekkejä.Ainakin toinen tuomareista on Tshekki, en tiedä onko toinenkin sitten.
Mä taas veikkaan että esim. Rautakorpi olisi saanut vähemmän irti.Kyllä mä veikkaan että tästäkin joukkueesta joku olisi saanut enemmän irti kuin mitä late
Kyllä mä veikkaan että tästäkin joukkueesta joku olisi saanut enemmän irti kuin mitä late
Okei, no niinpä tietysti..Ainakin toinen tuomareista on Tshekki, en tiedä onko toinenkin sitten.
Pelillisesti ehkä, mutta tuloksellisesti välieräpaikka oli jo melkoista ylisuorittamista tuolla materiaalilla.Kyllä mä veikkaan että tästäkin joukkueesta joku olisi saanut enemmän irti kuin mitä late