La 20.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 57 238
  • 949

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
? Oli kyllä niin helvetin sekava viesti ettei tästä saanut yhtään mitään tolkkua.
A= aaaaa
B=beeeee
C=seeeeee

Ja silleen. Noita lukemaan opettelun metodeja on toki muitakin. KÄTS on Kirjain, Äänne, Tavu & Sana. Sitten on kanssa lukemaan puhumisen perusteella, joka sopii ns. apukoululaisille paremmin.

Se ei ole minun vikani jos kognitio ei vaan riitä. Mutta hei; huoli pois. Raha-automaattiyhdistykseltä varmaan löytyy kuntouttavia työpajoja.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
En osta noita Innalan ratkaisuja. Hyvä pyöritys taas mutta Innala vetää huonoimmasta mahdollisesta paikasta Veinin syliin
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
A= aaaaa
B=beeeee
C=seeeeee

Ja silleen. Noita lukemaan opettelun metodeja on toki muitakin. KÄTS on Kirjain, Äänne, Tavu & Sana. Sitten on kanssa lukemaan puhumisen perusteella, joka sopii ns. apukoululaisille paremmin.

Se ei ole minun vikani jos kognitio ei vaan riitä. Mutta hei; huoli pois. Raha-automaattiyhdistykseltä varmaan löytyy kuntouttavia työpajoja.
Kyseessähän on nimim. epätietoinen..
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
HPK tosiaan on näennäisesti pelin päällä, mutta kyllä huippupaikat loistaa poissaolollaan.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Täytyykö sitä ylikorostaa teatraalisesti heittäytymällä? Eikö riitä pään heilautusja naaman pitely, täytyy erikseen heittäytyä jäähän :D

No en tiiä siitä, mut yhden kerran on itselle tullut maila leegoihin suht kovaa, niin se kävi ihan helvetisti ja löysin itseni jäästä pitelemästä naamaa. Samallain se sattuu ammattilaisellekkin
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
A= aaaaa
B=beeeee
C=seeeeee

Ja silleen. Noita lukemaan opettelun metodeja on toki muitakin. KÄTS on Kirjain, Äänne, Tavu & Sana. Sitten on kanssa lukemaan puhumisen perusteella, joka sopii ns. apukoululaisille paremmin.

Se ei ole minun vikani jos kognitio ei vaan riitä. Mutta hei; huoli pois. Raha-automaattiyhdistykseltä varmaan löytyy kuntouttavia työpajoja.
Kertonee enemmän sinusta kuin minusta tällainen viesti. Minun koulutuksestakaan ei tarvi huolehtia, se on erittäin todennäköisesti tasokkaampi ja arvostetumpi kuin sinulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös