Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuup!!!!!

" I only shoot and score then you score then will come "

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bruins, Jokerit, Raahe-kiekko, Pattu
Lasse Kukkonen!!!

Kukkosen kasvot. Ville Kuorilehdon laukaus. Patrik Koivisto. Täydellinen tupakkakielto. Oskar Osalan lämäri.
Löikö Mörkö sisään!?

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, "Respect all, fear none", Stars, Pool
Hienoa nähdä että maalin jälkeen edes pari nuorta gimmaa taputti KÄSIÄÄN. Ehkä nuorissa on tulevaisuus Oulussakin.

"Nyt tuli Pesoselle noutaja, ja lujaa hei *****" - Ismo Lehkonen, 30.11.2000

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Miten mulla tulee sellanen flash back takavuosilta tästä; Kerho hienokseltaan hallitsee Kärppiä vastaan mutta ei riitä

*Uhkaava tuijottelija*
Suosikkijoukkue
HPK
"minkälaisia tusseja löytyy Antin penaalista"

Eteläpäädyn piippuhylly (1995 - 2008)
Kun yhdessä matkaan lähdettiin, oli nuoruuden kultainen aika.
Sinä ensiksi saavutit määränpään, minä hetkeksi vielä tänne jään.

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä tuo Kerho vähän aseettomalta vaikuttaa. Toki yks maali vaan eroa joku pomppu sisään niin eri peli taas.
Aivan yhtä aseettomalta kuin Kärpätkin, kohtalaisen ympäripyöreä matsi kaikenkaikkiaan. Kun et itse paikoistasi tee niin kaveri jne.

HPK on enemmän tehnyt ylälyöntejä!! - Pauliina @ otteluseurantaketju

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit
Tehottomuus ja turhat jäähyt.

Eikä edes ne jäähyt. Terävyys puuttui ekan erän jälkeen ja tehotonta menoa Kerhon peli sen jälkeen.

Forage for porridge and mash the scene

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ensin Kukko-Lasse!!!!! :D Sinne pistää all time -kapteeni tyhjiin. Ja sitten Leskinen heti perään. Kelpaa. Ja Veinille syöttöpiste.

Oulun Kärpät: 1981, 2004, 2005, 2007, 2008, 2014, 2015 ja 2018.

SoJy

Ränse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ray Bourquen ajan Bruins, Luleå, SAIK
Aivan yhtä aseettomalta kuin Kärpätkin, kohtalaisen ympäripyöreä matsi kaikenkaikkiaan. Kun et itse paikoistasi tee niin kaveri jne.
No joo, lähinnä kun vertasi niihin HIFK peleihin jossa vastustaja oli paljon vaarallisempi koko ajan. Ekassa erässä oli HPK:n etsikkoaika, olisi pitänyt päästä johdossa erä tauolle. Rinkulilla sitten Kerho ollee huomattavasti vaarallisempi kuin tänään sen kai voi taata.

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bruins, Jokerit, Raahe-kiekko, Pattu
Ville Leskinen 4-1!

Kukkosen kasvot. Ville Kuorilehdon laukaus. Patrik Koivisto. Täydellinen tupakkakielto. Oskar Osalan lämäri.
Löikö Mörkö sisään!?
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy