La 20.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 57 246
  • 949

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hienoa nähdä että maalin jälkeen edes pari nuorta gimmaa taputti KÄSIÄÄN. Ehkä nuorissa on tulevaisuus Oulussakin.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Miten mulla tulee sellanen flash back takavuosilta tästä; Kerho hienokseltaan hallitsee Kärppiä vastaan mutta ei riitä
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä tuo Kerho vähän aseettomalta vaikuttaa. Toki yks maali vaan eroa joku pomppu sisään niin eri peli taas.
Aivan yhtä aseettomalta kuin Kärpätkin, kohtalaisen ympäripyöreä matsi kaikenkaikkiaan. Kun et itse paikoistasi tee niin kaveri jne.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Tehottomuus ja turhat jäähyt.

Eikä edes ne jäähyt. Terävyys puuttui ekan erän jälkeen ja tehotonta menoa Kerhon peli sen jälkeen.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ensin Kukko-Lasse!!!!! :D Sinne pistää all time -kapteeni tyhjiin. Ja sitten Leskinen heti perään. Kelpaa. Ja Veinille syöttöpiste.
 

Ränse

Jäsen
Aivan yhtä aseettomalta kuin Kärpätkin, kohtalaisen ympäripyöreä matsi kaikenkaikkiaan. Kun et itse paikoistasi tee niin kaveri jne.

No joo, lähinnä kun vertasi niihin HIFK peleihin jossa vastustaja oli paljon vaarallisempi koko ajan. Ekassa erässä oli HPK:n etsikkoaika, olisi pitänyt päästä johdossa erä tauolle. Rinkulilla sitten Kerho ollee huomattavasti vaarallisempi kuin tänään sen kai voi taata.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kylläpä vituttaa tuo tyhjä maali. HPK ukot polkee vittu selkä suorana finaaleissa kiekon perään ja Leskinen polkee ohi ja lyö maalin. Pennanen varmasti arvostaa. Oliko se Innala?
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Vähän aneeminen matsi finaaliksi. HPK oli yllättävän huono, muttei Kärpätkään ihmeitä esittänyt. Kärppien ylikertoimella sentään ok potti pitkävedosta.

Eka erähän näytti ihan peliltä siihen vitoseen saakka.

Sen jälkeen melkoista kuraa.
 

Kelloparho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
En ois ikinä uskonu, että näin vaisua peliä voi olla finaaleissa. Toivottavasti tiistaina on tunnetta, ihan sama vaikka hävittäs 4-0… mutta ei tätä jaksa kattella.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suoraan sanottuna Kerho ei ollut vielä tänään lähelläkään IFK:n tasoa. Ei hätäpäivää tänään Kärpillä, mutta todennäköisesti ei tule näin jatkumaan, vaan Kerho parantaa.
Olen tästä 100% samaa mieltä.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onnittelut voitosta Ouluun. Tänään maalinteko oli vahvempaa Kärpillä. Kiitos Vallinille, Alkiolle ja Lehkoselle vielä vittuiluista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös