Divarijyrä
Jäsen
Taklauksesta tuli ruma sen takia kun kärppä kääntää just selän kun luopuu kiekosta. Idiootti. Toki taklaus tulee numeroihin mutta tulee täysin sen takia kun käännetään selkä.
HahHakanpää tasoittaa ansaitusti 1-1:een.
Jos sä laittaisit valot päälle tai vaikka lähetyksen päälle niin näkisit mihin se taklaus osui.Nyt valoja päälle HPK-fanit. Kädet niskaan taklauksessa, päivän selvä jäähy. Keskustella voidaan, olisiko 2+10 riittänyt.
On mua ainakin sanottu usein ÄMMÄksi.Oletko ÄMMÄ?
Ohan saatana. Vitonen. Siellä oli vastaava ihan just ennen valkoiselta mutta mutta.Oliko se Nenonen eikä Ruokonen? No ihan pöljä taklaus joka tapauksessa. Ei tossa oo mitään mussutettavaa.
Ei, kuuluu sääntöihin. Lexkärppä XII..Ei missään tapauksessa ulosajon arvoinen tilanne. Korkeintaan kakkonen.
Onpas surkeaa toimintaa aina vaan ja edelleen
Mistä Nenoselle?Kuinkahan pitkä kakku tulee tuosta taklauksesta? Osala oli kolme ottelua. Samaa pitäs tulla Nenosellekin.
Ja Hakanpää tasoittaa!
Mistä te tätä seuraatte? Mun ruudulla on edelleen 0-1. Kiitos Telia.
No nyt tuli.
Jos Telia sovellus käytössä käynnistä sovellus uudelleen ni tulee vähän paremmin ajantasalle.Mistä te tätä seuraatte? Mun ruudulla on edelleen 0-1. Kiitos Telia.
No nyt tuli.
Erona oli ainakin se, ettei Osalan tilanteessa ollut lainkaan rikettä.Osala ja Jokinen selvisi 2+10 rangaistuksella Ifk:ta vastaan. Linjaa ei edelleenkään ole.