La 20.2.2016 JYP - Kärpät

  • 5 070
  • 28

Zinetula

Jäsen
Täysi halli, vastassa Kärpät ja tuomareina Tom Laaksonen ja Mikko Kaukokari. Eväät oli todelliseen sekoiluun ja showhun, mutta mielestäni kaksikko suoriutui tänään kuivin housuin. Kyllä sieltä jäi jotain tilanteita näkemättä, mutta niitä nyt jää aina, eikä niille mitään voi, mutta pääosin linja oli selkeä ja se ei muuttunut pelin aikana.

Harvinaisen puhtain paperein tämä kaksikko selvisi pelistä.
Samaa mieltä. Enimmäkseen annettiin pelata ja sitten selvät rikkeet pois. Molemmille 7 kakkosta, mikä kielii myös osaltaan kovan intsensiteetin pelistä. Toki pari vähän helppoa jäähyä, kuten Humalojan jäähy ja Lahden pieni poikkari lopussa, toki antoivat semisti mahdollisuuden viheltää. En tiedä tarkotettiinko tuossa Kukkosen naamaan osunutta mailaa, mutta ei niitä kaikkia voi aina nähdä. Toisaalta Niemi sai poikkarista jäähyn, kun Joonas Nättinen jäi makaamaan ja Niemi sai itse juuri vähän aiemmin itse poikkarista. Tämäkin menee siihen, ettei kaikkea aina näe ja kostot huomataan. Näin se vain menee. Kokonaisuudessa vähintään kohtuullinen peli tuomareilta kun vertaa niihin todellisiin ohipeleihin, mitä myös valitettavasti silloin tällöin näkee.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Juu eipähän tuossa mitään suuria tuomarivääryyksiä nähty suuntaan tai toiseen, jotain jäi viheltämättä ja toisaalta muutama vihellys tuli vähän heppoisesti, mutta ihan perus-liigatason tuomarointia. Suurin virhe oikeastaan oli kolmannen erän lopulla ettei vihelletty Kukkoseen osunutta jokseenkin selkeää korkeaa mailaa, mistä joku vekkikin taisi tulla, että 2+2 ei olisi ollut mahdotonta; mutta peli oli tuossa vaiheessa jo ratkennut.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Niin eihän tuo peli missään nimessä ratkennut tuomaritoimintaan. Siksipä tulos on helppo kaikkien osapuolten hyväksyä. Erittäin mukava oli nähdä että tunnetta siellä kaukalossa oli ja kaukana ei varmaan kunnon rähinät ollut kun JYP pelaaja laukoi kiekon summerin soiton jälkeen kohti aittokalliota. Olen studion kanssa samaa mieltä siitä, että jotain muutakin reilun pelin henkeen kuulumatonta kaukalossa tapahtui, sillä niin kuumana varsinkin Mika Niemi kävi.
Joka tapauksessa mukava nähdä tunnetta ja vielä mukavampaa nähdä kun superjunnut kairaa kotijoukkuetta täyden hallin edessä kuivana kakkoseen ;) Lohdutuksesta käy ehkä se että joku kaunis päivä nämä talentit pelaavat vielä teidänkin puolella maajoukkueessa.

Ahoa hehkutettiin studiossa kyllä aika huoletta. Nyt vielä kultakypärä päähän ja huomio kiinnittyy entisestään tähän teinisensaatioon. Kuitenkin vasta 18.. Mihin tuo peli tuosta kerkeääkin vielä kehittyä, huh.
 

Baldrick

Jäsen
JYP painoi ja Kärpät oli alkuun telineissä, mutta kun ei itse tee, niin kaveri tekee. 0-2 ekan erän oli varmasti joukkueelle isku vyön alle, kun katsoo miten kenttätapahtumat eteni, mutta minkäs teet. Sen jälkeen peli olikin turhautunutta kiemurtelua. Ihan hyvä, että tuli ne pari kaappia kuitenkin, ettei ihan jääty palkinnoitta.

Kolmannessa erässä alkoi olla jo asetelmanhakua pudotuspelejä ajatellen ja itse olin erittäin tyytyväinen Yonkmanin viimeisestä lämäristä, kun sillä saatiin lisää löylyä joukkueiden välille. Tulossa hieno kevät ja Kärpät olisi mieluisin vastustaja kärkinelikosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös