URHOtv näytti tilanteesta hidastuksen. Ei osunut päähän.
Nimenomaan. Taklasi kyynärpäällä, kyllä, mutta ei osunut päähän. 2-minuuttinen oli siitä aivan oikea tuomio.
URHOtv näytti tilanteesta hidastuksen. Ei osunut päähän.
Kaukosäädin nimimerkin uskottavuus kolisee tässäkin ketjussa jo pelkästään siinä alakertaan, että muutamassa ensimmäisessä viestissä palavasti kertoo faktana kuinka törkeästi taklattiin kyynärpäällä päähän. Sitten viidennessä jo osittain toteaa olevansa ehkä kuitenkin jopa väärässä. Kukaan muu kai ei mitään päähän osumista koskaan tässä nähnyt, että älä ihmettele asemaasi.
Nyt kun väititte, että Mäntylän kyynärpää/käsi ei osunut Niinimäkeä päähän niin ymmärrätkö miksi sananne kaikuivat kuuroille korville?
Tottakai kerron palavasti mielipiteeni sillä rakastan jääkiekkoa ja Tampereen Ilvestä.
Nyt kun väititte, että Mäntylän kyynärpää/käsi ei osunut Niinimäkeä päähän niin ymmärrätkö miksi sananne kaikuivat kuuroille korville?
Ei mielipiteessään pysyminen tee kenestäkään automaattisesti trollia, mutta totuuden vastaisten väitteiden esittäminen on jo aika lähellä. Jos faktojen vääristelyllä yrittää tarkoituksella houkutella muita kirjoittaamaan myös leimuavia kirjoituksia, niin minun kohdallani aikankin onnistuit.Jos trollaaminen on sitä, että pysyy tiukasti omassa näkemyksessään ja mielipiteessään eikä ole vietävissä oleva tuuliviiri joka ostaa kaikki toisen osapuolen mielipiteet niin sitten minä olen helvetin mielelläni trolli.
Tuomio oli sinänsä oikeutettu korkealla viuhtovien käsien takia - vaikka toki joskus näkee vastaavia jäävän viheltämättäkin.
Sanon tämän nyt selkeällä suomen kielellä. Tuukka Mäntylän taklaus osui täysin selvästi Jesse Niinimäkeä päähän. Kädet olivat korkealla, koska ei tuollainen kääpiö muuten osuisi 15cm pidempää vastustajaa, joka seisoo luistimilla lähes suorassa, päähän.
Itse en arvosta Mäntylää yhtään, sillä niin selkeitä vastustajan kunnioituksen puutteita hänen taklauksissaan on. Enkä voi ymmärtää Tapparafanien sokeutta hänen suhteensa. Kuten sinä tänään väität mustaa valkoiseksi.