Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Hyvä pari Raumalla, tasaista vuodesta toiseen. Luulen, että Tappara kuitenkin vie tämän matsin.
Eihän 1-3 ole mithän poekaLukon täytyy tehdä seuraava maali tai muuten on liian tukalat oltavat heillä.
Oot sinäkin kyllä yks filosofi.Lukon täytyy tehdä seuraava maali tai muuten on liian tukalat oltavat heillä.
Paitsi sen, ettei näin käy huomenna. Paras lopputulos tepsin kannalta tämä, ainakin helvetisti parempi kuin helppo ja isonumeroinen voitto.
Jos Suomi joutuu joskus sotaan, niin yhdenkään turkulaisen kanssa en suostu sotimaan samalla puolella. Tässä ketjussa kyllä hyvin tulee esiin miten ihmiset vihaa toisiaan tässä maassa.
Vaikka on vain jääkiekkoa, niin kovin erilaista on ihmisen elämä kehä-3 ulkopuolella. Kaksi eri kansaa.
Kesalomalla on unohtunut mietintamyssy naulakkoon jos pieni vitsi noin harmittaa. Voit tietysti kertoa koska Tappara on viimeksi "suomensarjassa" pelannutToivottavasti tuossa tänään vielä kesken olevassa pelissä ei suomen sarjan joukkue voita, vaan Lukko menisi jatkoon. Olisihan se noloa jos mestis- ja suomensarjajoukkue olisi välierissä sm-liigassa.
Voipi tulla huomenna hirveän näköinen peli kun tänään pitkään menee. Muutenkin pelitahti ollut tiivis
Ja lätkäfanithan puolustaa sokeasti omaa joukkuetta. Oletettavasti sodassa oltaisiin suomen armeijan eikä Liigajoukkueen paidassa.Sillä, että sä olet vittu sekaisin kuin seinäkello, ei oo mitään tekemistä kenenkään asuinpaikan kanssa.
Matsi on ohi, kasva aikuiseksi.
Et ole ainoaEi kerro varmasti mairittelevaa minusta, kun tuo Anrei Hakulinen vituttaa mua TODELLA paljon
Mites ässäfanien? Mä voisin loukkaantua ihan tarkoituksella.....Ja lätkäfanithan puolustaa sokeasti omaa joukkuetta. Oletettavasti sodassa oltaisiin suomen armeijan eikä Liigajoukkueen paidassa.
Mä toki olisin hoitsuna tai haudassa. Voi perkele jos JYPläisen haavoja pitäisi hoitaa.
Sehän saattais voittaa vaikka maalipörssinVoi voi, osaispa Levtchi tehdä nmaaleja
Olen kyllä huono haavoja hoitamaan. Lähinnä töissäkin komennan asukkaita tekemään kaiken itse. Onnea siis jos mun tupaan joutuisi.Mites ässäfanien? Mä voisin loukkaantua ihan tarkoituksella.....
Turkulaisten käytös tässä ottelusarjassa on valitettavasti saanut minut vihaamaan Turkua. Tuskin se turkulaisia kiinnostaa, mutta olkoot yhden suomalaisen turkuviha sallittua.Ja lätkäfanithan puolustaa sokeasti omaa joukkuetta. Oletettavasti sodassa oltaisiin suomen armeijan eikä Liigajoukkueen paidassa.
Mä toki olisin hoitsuna tai haudassa. Voi perkele jos JYPläisen haavoja pitäisi hoitaa.