La 2.4.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 46 288
  • 1 061

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On kyllä ollut melkoisia hasseja :D Toki Tapparan ensimmäisessä olisi voinut viheltää estämisjäähyn, sen takia siinä Levtchille aukesi niin paljon tilaa.
Kyllä siellä sattuu ja tapahtuu, tänään aika paljon äksöniä ollut taustalla. Jonkun rikkeen jälkeen tulee maali, useimman ei. Itselle mainittu rike meni kyllä ohi, minulla toki on värilasitkin nokalla.
 

SDMF

Jäsen
Voitko sanoa, että nämä jäähyt olisi tarkastettu, jos TPS:n pelaajat eivät olisi reagoineet tilanteisiin loukkaantumalla.
Kysytkö Schmaltzin tilanteen osalta tätä tosissasi?
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
HIFK kaventaa ylivoimalla tilanteeksi 4-6. Maalintekijänä Hirvonen.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Pelatkaas Lukko ja Tappara pitkään
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kyllä siellä sattuu ja tapahtuu, tänään aika paljon äksöniä ollut taustalla. Jonkun rikkeen jälkeen tulee maali, useimman ei. Itselle mainittu rike meni kyllä ohi, minulla toki on värilasitkin nokalla.
Nyt kun käytännössä ruumiit vihelletään niin varmaan jokaista maalia edeltää rike.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Perhana… KooKoon onkin pakko voittaa seuraava peli. Muuten alkaa kesäloma kuudennen pelin jälkeen.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä siellä sattuu ja tapahtuu, tänään aika paljon äksöniä ollut taustalla. Jonkun rikkeen jälkeen tulee maali, useimman ei. Itselle mainittu rike meni kyllä ohi, minulla toki on värilasitkin nokalla.
Joo, varmasti menee vastaavia. Lähinnä tuohon aiempaan, että jos oli jonkun mielestä helppo hylky tuo Savinaisen (mielestäni selkeä), niin kyllä se tuossa kuittaantui takaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös