Nytkö ne onkin loukkaantuneita? Eikä vain filmaa?Voitko sanoa, että nämä jäähyt olisi tarkastettu, jos TPS:n pelaajat eivät olisi reagoineet tilanteisiin loukkaantumalla.
Voi vittu tätä itkun määrää.
Kyllä siellä sattuu ja tapahtuu, tänään aika paljon äksöniä ollut taustalla. Jonkun rikkeen jälkeen tulee maali, useimman ei. Itselle mainittu rike meni kyllä ohi, minulla toki on värilasitkin nokalla.On kyllä ollut melkoisia hasseja :D Toki Tapparan ensimmäisessä olisi voinut viheltää estämisjäähyn, sen takia siinä Levtchille aukesi niin paljon tilaa.
Voi vittu näitä turhia viestejä.
Kysytkö Schmaltzin tilanteen osalta tätä tosissasi?Voitko sanoa, että nämä jäähyt olisi tarkastettu, jos TPS:n pelaajat eivät olisi reagoineet tilanteisiin loukkaantumalla.
Nytkö ne onkin loukkaantuneita? Eikä vain filmaa?
Mikä/mitkä niistä?Mestissarja tulee menemaan seitsemannen pelin jatkoajalle
Kuulostaa näin tepsin miehenä jotenkin tutulta tämä.Vitun Setänen. Sössii koko sarjan. Ja momentumin joka johtaa sarjan sössimiseen.
Kysytkö Schmaltzin tilanteen osalta tätä tosissasi?
Jukurit-KooKooMikä/mitkä niistä?
Nyt kun käytännössä ruumiit vihelletään niin varmaan jokaista maalia edeltää rike.Kyllä siellä sattuu ja tapahtuu, tänään aika paljon äksöniä ollut taustalla. Jonkun rikkeen jälkeen tulee maali, useimman ei. Itselle mainittu rike meni kyllä ohi, minulla toki on värilasitkin nokalla.
Joo, varmasti menee vastaavia. Lähinnä tuohon aiempaan, että jos oli jonkun mielestä helppo hylky tuo Savinaisen (mielestäni selkeä), niin kyllä se tuossa kuittaantui takaisin.Kyllä siellä sattuu ja tapahtuu, tänään aika paljon äksöniä ollut taustalla. Jonkun rikkeen jälkeen tulee maali, useimman ei. Itselle mainittu rike meni kyllä ohi, minulla toki on värilasitkin nokalla.
No mitä vittua se nyt tarkoittaa, ei yhtään mitään. Ihan vitun lujaa tuli maila käsille ja sattui ihan varmasti.Tuollahan se Nurmi vetää ihan täysillä, vailla mitään ongelmaa.