Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Yksin saa taas olla Tapparalainen maalilla. Zabo tekee ja J. Karjalainen jatkaa tehoiluaan
En tiedä onko asenteessa vikaa, mutta muutama tosi iso merkkausvirhe tullut. Yhden pelasti Kaapo, mutta Tapparan toisessa maalissa missä oli toinen pakki.Itse asiassa vituttaa Lukon aneeminen puolustusasenne
Joo olihan nuo selkeitä merkkausvirheitä. Ei saisi olla pakka noin sekaisin tällä tasolla.En tiedä onko asenteessa vikaa, mutta muutama tosi iso merkkausvirhe tullut. Yhden pelasti Kaapo, mutta Tapparan toisessa maalissa missä oli toinen pakki.
Aina kun Atte mainitaan olen tyytyvainen ettei ole enaa Tapparassa. Puistattava ajatusOnhan toi ihan hirveetä taas kerran. Lukkoa vastaan kannattaa pitkävetoa ottaa ja lujaa tällö hetkellä. Kelpaisko toi MäkisAtte muute johki joukkueesee? Ihan mihin vaan pakkiin vaihdossa tai vaikka pussilliseen ruisleipiä.
Sama homma. Muistelen vieläkin kauhulla niitä aikoja kun Mäkinen meni jopa Elorinteen ohi peluutuksessa, vaikka taidot riittivät ehkä Lekin kakkospariin.Aina kun Atte mainitaan olen tyytyvainen ettei ole enaa Tapparassa. Puistattava ajatus
Maineeseen ja sankar'tekoihin.Mihin vittuun Mäkinen oli matkalla Tapparan toisessa maalissa?
Taisi Koivistoisen peli päättyä siihen tyhmään jäähyyn, Smedberg tilalla.
Ihmettelen miksei Heljanko ole saanut enempää vastuuta tällä kaudella. IFK-pelissä otti monta gamesaveria ja nyt jo pari hyvää torjuntaa tässä pelissä. Kyllä pystyy jopa Rakoviinan haastamaan.