Mitä se tuumas?Suomelan kommentit 1.erän jälkeen oli aika osuvat....
Teen noita kumpaakin pelin käydessä. Itse tykkäisin kattoa studiota tässä tauolla mieluummin, ku noita uusintoja.Ei onneks ole(?). Turhinta turhuutta studiot. Väliajoilla syödään ja juodaan.
Mitä se tuumas?
Vahinkotilanne täysin näytti olevan, 2min korkeasta mailasta max.Olisi mielenkiintoista nähdä jostain kuvakulmasta Lambergiin osunut taklaus/korkea maila, jossa jäi hetkeksi makaamaan. Ihan vain perspektiivinä illan tuomaritoiminnasta.
Koska olen ennustaja, niin tiedän että Kärpät tasoittaa heti erän alkuun ylivoimalla, sen jälkeen menee vajaa pari min kunnes tulee jo 2-1. Loppupeli onkin sitten enää pelailua ja Kärpät ottaa pisteet Ässien hyvästä 40min taistelusta huolimatta.
Missä kohtaa tämä jälkimmäinen ennustus sitten toteutuu? *hymiö*Voivoi. Jos Andyn suorittaminen on samalla tasolla edelleen niin tänään saattaa heilua 6-8 kertaa omissa...valitettavasti.
Hyvä että tuo Bloodin "taklaus" päähän olikin vaan filmi Ruohomaalta. Tuo just vituttaa, että tietyt pelaajat yrittää hyödyntää noilla kuolevilla joutsenillaan tuota Liigan nykyistä linjaa.
Teen noita kumpaakin pelin käydessä. Itse tykkäisin kattoa studiota tässä tauolla mieluummin, ku noita uusintoja.
Kun en aina usko sanaa, hain tarkennusta. The more you know...Ansaitset noin hienosta suorituksesta pienet taputukset.
Oikeastaan olisi jo Kärppien ns tilastotappion aika. Moni joukkue tietää jo miten Kärpät pelaa niin ne ei pääse enää yllättämään ketään.Koska olen ennustaja, niin tiedän että Kärpät tasoittaa heti erän alkuun ylivoimalla, sen jälkeen menee vajaa pari min kunnes tulee jo 2-1. Loppupeli onkin sitten enää pelailua ja Kärpät ottaa pisteet Ässien hyvästä 40min taistelusta huolimatta.
Ei niin, eikä myöskään mikään ''meidän Pena on kovempi ku teidän Lasse'' -kilpailu. Tarinan opetuksena voisi olla: Järki voittaa kovuuden. Lasse on tästä luisteleva esimerkki.
Nonnii, toivottavasti reagoivat sen mukaan.Jotain tyyliin, että ei saada edes kiekkoa vastustajan päätyyn, ja tuhahti että SURKEAA.
Yliopiston käynyt kaveri kuitenkin. Siinä lienee aste jos toinenkin korkeammalta tutkinto kuin esimerkiksi teikäläiseltä..? :)
Ei jää. Älä yritä jinxata.Kärpät jää tänään nollille.
Kärpät jää tänään nollille.
Teen noita kumpaakin pelin käydessä. Itse tykkäisin kattoa studiota tässä tauolla mieluummin, ku noita uusintoja.
Hyva huomio. Nythan joukkueilla alkaa olemaan dataa Karppien uudesta tyylista. Se on kuitenkin muuttunut niin paljon etta kestaa hetken vakisinkin ennen kuin sen saa luotettavasti skoutattua.Oikeastaan olisi jo Kärppien ns tilastotappion aika. Moni joukkue tietää jo miten Kärpät pelaa niin ne ei pääse enää yllättämään ketään.
Missä kohtaa tämä jälkimmäinen ennustus sitten toteutuu? *hymiö*