Olen aina tiennyt, että olette huonoja häviäjiä, mutta että myös huonoja voittajia?No nyt se meni niin kuin aiempienkin pelien olisi pitänyt mennä. Joukkueiden välinen tasoero näkyi vihdoin myös taululla.
Tänään olitte parempia ja se siitä.
Olen aina tiennyt, että olette huonoja häviäjiä, mutta että myös huonoja voittajia?No nyt se meni niin kuin aiempienkin pelien olisi pitänyt mennä. Joukkueiden välinen tasoero näkyi vihdoin myös taululla.
Mitäs tuossa nyt oli? Fakta. Ja JYP:in kannattajien ainaisten KalPa:n osiossa voittopelin jälkeen sekoilujen jälkeen, kestäkää.Olen aina tiennyt, että olette huonoja häviäjiä, mutta että myös huonoja voittajia?
Kuten myös helmikuussa.Keskinkertainen suoritus JYPiltä tänään, jäätiin julmasti jalkoihin. Onnittelut Kalpalle, tammikuussa täräytetään vielä kerran!
Teidän puolelta on tultu huutelemaan JYPin osioon paljon asiattomammin, että sen taakse turha mennä.Mitäs tuossa nyt oli? Fakta. Ja JYP:in kannattajien ainaisten KalPa:n osiossa voittopelin jälkeen sekoilujen jälkeen, kestäkää.
On kyllä upea katsoa KalPan peliä: joka kerta kiekon saatua se käännetään ylöspäin, kohti vastustajan maalia, ei kohti omaa. Vastustajan päässä karvataan korkealta kolmella tai useammalla. On taklauksia, on maalille ajoa, on tiivis viisikko.
Tuollaisella pelillä on voitettu niitä mestaruuksia ennenkin, eikä tarvitse mennä maantieteellisesti kauas.
Kiitos! Taisi Valtrasta loppua löbö tänään kesken..Onnittelut Ponsselle 3 pisteestä, nyt tauko paikalla...
Jaksoin googlettaa, ei sentään ole vaan ihan hyvä hevitykitys Lentävä KalPan ukko. Onko muuten mitään tiettyä biisiä vierasjoukkueen maalin jälkeen? JYPin soittama Toton Africa aiheuttaa edelleen puistatuksia.Odotan edelleen vastausta kysymykseen: onko KalPan maalilauluna oikeasti Sweet Caroline? Miksi? Miksei vaikka You'll Never Walk Alone?
Kauden eka peli aivan täyttä KalPan hallintaa. Eihän JYPillä ollut siinä palan puolikastakaan. Toki voittaa voi yksittäisen pelin olla olemalla huonompikin. Tämän hetkinen sarjataulukko lienee otannaltaan parempi kertomaan paremmuuden.Teidän puolelta on tultu huutelemaan JYPin osioon paljon asiattomammin, että sen taakse turha mennä.
Aika turha lähteä faktana puhumaan joukkueiden valtavasta tasoerosta KalPan hyväksi, kun JYP on voittanut kolme neljästä ottelusta. Ei mene enää vahingon piikkiin tällä otannalla.
Huonoja häviäjiä on helppo ymmärtää, mutta huonot voittajat on sitä alhaisinta sakkia. Tämä koskee myös meidän puolta. En arvosta.
Lentävä KalPan Ukko soi ekana maalin jälkeen ja sitten Sweet Caroline, jossa tulee nämä "Teervetulloo Kuo-pij-joon" huudot. Kun vihulainen tekee maalin niin ei sille ole tiettyä biisiä, tulee mitä tulee.Jaksoin googlettaa, ei sentään ole vaan ihan hyvä hevitykitys Lentävä KalPan ukko. Onko muuten mitään tiettyä biisiä vierasjoukkueen maalin jälkeen? JYPin soittama Toton Africa aiheuttaa edelleen puistatuksia.
Olen aina tiennyt, että olette huonoja häviäjiä, mutta että myös huonoja voittajia?
Olipa pitkästä aikaa mukava nähdä KalPankin dominoivan ottelun tapahtumia.Aina helppo pikkuveli, kiitos taas pisteautomaattina olemisesta.
Kuten sanoin niin minustakin, alkoi olemaan jo liian helppoa ja yksipuolista. Onnea KalPalle.Olipa pitkästä aikaa mukava nähdä KalPankin dominoivan ottelun tapahtumia.
Mistä sinä tuon valtavan keksit? Sarjataulukossa väliin mahtuu kahdeksan muuta, siinä se tasoero näkyy.Aika turha lähteä faktana puhumaan joukkueiden valtavasta tasoerosta KalPan hyväksi, kun JYP on voittanut kolme neljästä ottelusta. Ei mene enää vahingon piikkiin tällä otannalla.
Lainauksilla lähinnä viittasin malliesimerkkinä huonoon häviäjään/voittajaan esitettyäsi oletettavasti retorisen kysymyksen.Kuten sanoin niin minustakin, alkoi olemaan jo liian helppoa ja yksipuolista. Onnea KalPalle.
Tällä kaudella JYP saanut käytännössä puolet sarjapisteistä KalPalta, en tiedä mistä otit tuon ainainen tuohon vaikka historiallisesti JYP toki edellä keskinäisissä onkin. Tällä kaudella KalPa ennen eilistä ollut pisteautomaatti JYPille ja syy miksi JYP edes lähellä playoffsijoja.Lainauksilla lähinnä viittasin malliesimerkkinä huonoon häviäjään/voittajaan esitettyäsi oletettavasti retorisen kysymyksen.
Kolme voittoa maalin erolla syksyisessä runkosarjassa, joista ensimmäisen kohtaamisen olitte täysin mankelissa. Teillä täyttyy nykyään Jyväskylässä vatsa kovin vähäisestä määrästä.
Edellisellä kaudella keskinäiset:
JYP 8/18 pistettä.
KalPa 10/18 pistettä.
Kuopiossa ollaan toki pettyneitä, että viime kausina ollaan menetetty aivan liikaa pisteitä Jyväskylään, mutta että ainainen pisteautomaatti?
Tuossahan se oli jo aikaisemmin lainattuna, mutta laitetaan nyt lainaus uudestaan. Olet antanut lisäksi ymmärtää, että JYPin ylivoimaisuus alkoi sinulle käydä tylsäksi kolmen runkosarjassa otetun voiton jälkeen. Olenko ymmärtänyt jotakin väärin?Tällä kaudella JYP saanut käytännössä puolet sarjapisteistä KalPalta, en tiedä mistä otit tuon ainainen tuohon vaikka historiallisesti JYP toki edellä keskinäisissä onkin. Tällä kaudella KalPa ennen eilistä ollut pisteautomaatti JYPille ja syy miksi JYP edes lähellä playoffsijoja.
Aina helppo pikkuveli, kiitos taas pisteautomaattina olemisesta.
Ilmeisesti olet, normaalin suomenkielen tavoin tuossa kontekstissa aina viittaa tähän kauteen. Keskinäiset vaativat myös molempien voittoja, muuten ne on harvinaisen tylsiä kuten oli 00-luvun alussa. Olen onnitellut KalPaa ja sen kannattajia lauantain paremmuudesta rehellisesti, mutta se ilmeisesti on se ongelma. JYP kannattaja ei saa ilmeisesti rehellisesti onnitella KalPaa, varsinkin jos siihen verhoilee mukaan huumoria.Olenko ymmärtänyt jotakin väärin?
Asia selvä tältä osin. Minulle ei tule kumminkaan tylsää vaikka satuttaisiin voittamaan kaksi seuraavaa mittelöä. Usko tai älä, mutta tuonne meidän laatikollekin mahtuu oikeinkin lunkia sakkia. Huumori ei välttämättä ole hyvää jos siitä sattuu itse huvittumaan. Minun puolesta voidaan naljailla jatkossakin, mutta tuo pikkuvelihomma on sanotaanko vaikka nyt, että aika väsynyttä. Tsemppiä kauteen!Ilmeisesti olet, normaalin suomenkielen tavoin tuossa kontekstissa aina viittaa tähän kauteen. Keskinäiset vaativat myös molempien voittoja, muuten ne on harvinaisen tylsiä kuten oli 00-luvun alussa. Olen onnitellut KalPaa ja sen kannattajia lauantain paremmuudesta rehellisesti, mutta se ilmeisesti on se ongelma. JYP kannattaja ei saa ilmeisesti rehellisesti onnitella KalPaa, varsinkin jos siihen verhoilee mukaan huumoria.
Enemmän ihmetyttää, miten asiasta jaksatte näinkin kauan jauhaa, eikä nauttia nyt tulleesta voitosta. Kukin tosiaan tavallaan.