La 2.11.2013 Otteluseurantaketju Liiga

  • 136 268
  • 502
Tila
Viestiketju on suljettu.

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Jonni Nikko!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
4-2. Groulx jälleen katselee aitiopaikalta. Voivoi
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ruutu ottaa todella typerän käytöskympin. Kiekko on Kolppasen räpylässä, peli on vihelletty poikki ja tämä käy heittämässä lumet naamalle.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä en kestä tätä paskaa. Oikeasti. Toivon, että ne vetää nyt tarkotuksella helvein paskasti että joku asia ees muuttuis...
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Ei pahalla mutta nauran ääneen Kalpan pelille, aivan käsittämätöntä sekoilua.

Eikä! Sulje valehteleva suusi! KalPan hyökkäyspeli on raikasta ja harjoituksissa on tekemisen meininki!

Vittu, varmaan Lars Voldenkin pelaa tänään nollapelin KalPaa vastaan...
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ruutu ottaa todella typerän käytöskympin. Kiekko on Kolppasen räpylässä, peli on vihelletty poikki ja tämä käy heittämässä lumet naamalle.

Ensimmäinen kerta, kun näen itse tuosta vihellettävän jäähyn. Ihan hyvä toisaalta että otetaan pelistä pois tuollaiset.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Enpä ole ennen nähnyt, että hyökkääjä saa jäähyn, kun jarruttaa lumet molarin silmille. En ehkä itse olisi tuomarina jäähyä antanut, mutta pari vaparia Ilveksen pakeille.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ensimmäinen kerta, kun näen itse tuosta vihellettävän jäähyn. Ihan hyvä toisaalta että otetaan pelistä pois tuollaiset.

Kunhan vastaisuudessa muutkin kuin Jarkko Ruutu saa vastaavasta tempusta sen kympin niin minulle tuo tuomio käy ihan hyvin.

Tuomarit onnistuivat loistavasti tappamaan pelistä parhaan tunteen ja ottelun taso on tippunut roimasti.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Toi Ässien uus kanukki on varmaan ryypänny koko kesän...saletisti vieläkin kännissä! En tällä näytöllä ottais edes Oriveden Fortunaan, en edes ilmaiseksi!! Tais jäädä porilaisille Musta Pekka käteen...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vittu mä rakastan Juha Leimua! 0-2 ja JYP häviämässä paskalle Pelicansille vaikka itse dominoi mielinmäärin *hymiö*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös