Sama juttu. Mä oon jotenkin ajatellut asian aina niin, että on puolustajien vastuulla estää hyökkääjiä heittämästä lumia veskarin päälle. Teossa ei sinänsä ole mitään sääntöjen vastaista, mutta se on kusipäinen temppu, jonka seurauksena dumari voi hyvinkin katsoa pari tuuppausta sormien läpi. Sinänsä kuitenkin koen sen vittumaisten hyökkääjien velvollisuudeksi aina yrittää sitä. :) Käytöskympin koen ehkä olevan vähän liikaa, mutta ei liene sattumaa, että eka näkemäni tällainen osuu juuri Ruudulle.Enpä ole ennen nähnyt, että hyökkääjä saa jäähyn, kun jarruttaa lumet molarin silmille. En ehkä itse olisi tuomarina jäähyä antanut, mutta pari vaparia Ilveksen pakeille.
Taisi sattua Riskaa leukaan... höhö
Studionkin mielestä on vain Lukon hyvää tuuria tämän hetkinen tilanne. Niin Ässät pelaa ihan huippupeliä.
Kuunteletko eri studiota vai onko taustalla suuriakin itsetunto ongelmia?
Mielestäni studio on päinvastoin kehunut Lukon peliä ja ihan aiheesta.
Kolppanen on myös aika kova kundi, kuten Irving toisessa päädyssä.
Tasoero Kärpät-HPK matsissa on kuin ysärinä jotain Fopsia tai Pitäjänmäen Tarmoa vastaan. Aivan yhtäpäätä. Ja KalPa on vielä surkeampi kuin tämä tämänpäiväinen vastustaja?
5-0 on ollut viime aikoina tapana kotipeleissä :oSaatanan kärpät, vähä turhan rivakkaasti laittavat sitä limppua verkkoon..6-0 olis sopiva lukema mihin tyytyä :)
Raumalla noin chäntit lähtee ihan hienosti, harmi kun eivät puhu suomea, niin ei ymmärrä mitä huutelevat...