La 19.5.2018 Otteluseuranta (14. kisapäivä)

  • 53 623
  • 810
Tila
Viestiketju on suljettu.

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Italia on kaunis kieli ja sopii suomalaiseen suuhun paremmin kuin esim. espanja...

Itse olen ihan Italiassa oppitunneilla istunut natiivin opettajan johdolla, kysyi heti kurssin alkuun mistä olen kotoisin kun niin hyvin pystyn artikuloimaan kaksoiskonsonatteja joita italiankielessä riittää... Takas matsiin!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos Kanada selviäisi finaaliin, niin tod näk ruotsalaisten mestaruudelta vältyttäisiin tai ainakin edes nähtäisiin muutama bögkronor itkemässä taklattuna pää edellä laitaan.

Juuri tällaisen ajattelutavan vuoksi toivon aina Ruotsin menestystä, jos Suomi ei pelaa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ooo Raili.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Lähellä on Kanadan tasoitus.
 

Ralph

Jäsen
VeikkausTV:ltä peliä katson ja ruutuun tuli ilmoitus, että olen viettänyt tällä sivulla nyt tunnin ja suosittelevat minulle taukoa. Ilmeisesti joku automaatti-ilmoitus, ettei minulla ole peliriippuvaisuutta ja pelaan tunnin Veikkauksen pelejä. En, en ole pelannut peliäkään vaan katsonut jääkiekkoa!
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Itse olen ihan Italiassa oppitunneilla istunut natiivin opettajan johdolla, kysyi heti kurssin alkuun mistä olen kotoisin kun niin hyvin pystyn artikuloimaan kaksoiskonsonatteja joita italiankielessä riittää... Takas matsiin!

Kunhan et huuda "katso" tunnilla. ;-)
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tämä Raijan Ou Raili on aika kova tekijä kaapimaan noita aloituksia minne haluaa ja kiekonsuojaus pienessä tilassa on mestarillista.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
VeikkausTV:ltä peliä katson ja ruutuun tuli ilmoitus, että olen viettänyt tällä sivulla nyt tunnin ja suosittelevat minulle taukoa. Ilmeisesti joku automaatti-ilmoitus, ettei minulla ole peliriippuvaisuutta ja pelaan tunnin Veikkauksen pelejä. En, en ole pelannut peliäkään vaan katsonut jääkiekkoa!

Päinvastoin, se on ilmoitus, että olet ollut sivuilla tunnin tekemättä veikkauksia. ;)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös