La 19.3.2016 TPS - Kärpät (2. puolivälierä)

  • 40 308
  • 260

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En minä mitään konsteja esitä. Onhan siinä validit perusteet, jos voittoa haetaan hinnalla millä hyvänsä.
Totta, TPS olisi voinut mainitsemaasi täkyyn tarttuakin, sillä niin epätoivoisesti siellä vedettiin muutoinkin.
No ei Lukolla mitenkään erityisen otollinen paikka ole, kun Tapparalla kuitenkin kakkosmaalivahti istuu siellä penkillä (eikä töni ohi liukuvia vastustajia).
Kyllä minulla on sellainen kuva, jotta Tappara elää tai kuolee Karhusen mukana. Eikös se teidän untuvikko kakkosveska lopahtanut aika pahoin kauden edetessä.
En kannata minäkään. Mutta aika vähän mihinkään kaukalossa tapahtuviin asioihin liittyy nettikirjoittelijoiden tai yleisönkään kannatukset.
Mahtavaa, ettet sinäkään ole epäurheilijamaisen voitontavoittelun kannattaja. Tosiaan vähän yksittäisen kannattajan mielipide painaa, mutta yhteisöllä on suuri voima. Tästä syystä kannattaa liputtaa aina urheilullisuuden puolesta.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaihdetaanpa tähän objektiiviseen mietintääsi yksi sana:
puolustuskyvytön = puolustushaluton

Voihan sen noinkin vääntää jos tahtoo. Ei tuossa tilanteessa ole kuitenkaan helppo puolustautua heti vaikka haluaisikin, toki ensihetkien jälkeen tilanne olisi toinen. Hyvä että pidit muuten mietintääni objektiivisena.

Elkää nyt ottako tätä provona, mutta siivoilin juuri äsken vanhoja videokasetteja (jees, VHS) ja silmiini sattui vanha Jokerien ja Kärppien finaali, jonka jälkeen Jortikka vuodatti pitkään tuomaritoiminnan epäreiluutta. Nämä kuuluvat kevääseen, kaikki keinot ovat käytössä. Joku Rantasen kaltainen ennestäänkin Kärppien menestyksestä vähemmän innostuva kaveri sitten innostuu tästä ja kirjoittaa tuomareiden suosivan Kärppiä yhden pelin perusteella. Eli jäähy tai kaksi enemmän Kärpille niin sitten ilmeisesti kaikki olisi ok.

Ei näitä kannattaisi miettiä liikaa. Jos Kärpiltä jäi Oulussa jäähy tai pari viheltämättä niin se on tietysti sääli näin tärkeissä peleissä, mutta eihän se tuota peliä kuitenkaan ratkaissut. Minä toivon ihan oikeasti reiluja tuomioita ja jos sitten oman joukkueen peli ei riitä jatkoon niin minkäs teet. Siinä tapauksessa toivotetaan Tepsille tsemppiä jatkoon. Peliä tämä vaan on.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Voihan sen noinkin vääntää jos tahtoo. Ei tuossa tilanteessa ole kuitenkaan helppo puolustautua heti vaikka haluaisikin, toki ensihetkien jälkeen tilanne olisi toinen. Hyvä että pidit muuten mietintääni objektiivisena.
Lasse Kukkonen oli tilanteessa heti ensimmäisestä Patrik Moision tökkäisystä lähtien puolustuskykyinen - mutta puolustushaluton.

Sehän oli Kukkoselta hemmetin fiksua pelaamista, itsehillintää ja tilanteen hallintaa. Ainoa typerys tilanteessa oli Sami Rajaniemi, joka meni kolmantena miehenä tilanteeseen, jossa oli puolustushaluton joukkuekaveri, valmennuksen käskyä täyttävä vastustaja SEKÄ linjatuomari. Nähdyllä tavalla kun menee tuuppimaan ja tönimään tuomarin jo sitomaa vastustajaa, niin fiksumpi pelaaja kyllä tietää, että joku muukin vastustaja tulee tilanteeseen - olit sitten maalivahti tai et.
 
Kyllä minulla on sellainen kuva, jotta Tappara elää tai kuolee Karhusen mukana. Eikös se teidän untuvikko kakkosveska lopahtanut aika pahoin kauden edetessä.
Meillä ei maalivahtia ole, ei pelata mitään sellaista lajia. Tapparalla on kyllä ihan ok toinen maalivahti. Pari heikompaa peliä tuli tosiaan loppupäässä, mutta se ei ole mikään nykytason osoitus - lukuisia hyviä pelejä kuitenkin pelattuna tällä kaudella. Karhunen silti ykkönen, kyllä.
 

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lauantain peliin liittyen rakkaat kärppäkannattajat. Kertokaa mulle ettei etäkärppien lakanassa, jossa kiellettiin hyppäämästä pääedellä altaaseen, ollut mitään tekemistä erään entisen tepsipelaajan kanssa. Täsä on nyt mauttomuuksista huudeltu suuntaan ja toiseen, mutta joku raja kuitenkin...
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lauantain peliin liittyen rakkaat kärppäkannattajat. Kertokaa mulle ettei etäkärppien lakanassa, jossa kiellettiin hyppäämästä pääedellä altaaseen, ollut mitään tekemistä erään entisen tepsipelaajan kanssa. Täsä on nyt mauttomuuksista huudeltu suuntaan ja toiseen, mutta joku raja kuitenkin...
Tästä voinee keskustella tuolla kannattajatoiminnan lieveilmiöt-ketjussa erikseen. Mä en näe oikein logiikkaa tuossa tahattomuudessa, ottaen huomioon ettei TPS sukeltelujen jälkeen päässyt ylivoimalle perjantaina. Ei itse asiassa päässyt muutenkaan.
 

JJ#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lauantain peliin liittyen rakkaat kärppäkannattajat. Kertokaa mulle ettei etäkärppien lakanassa, jossa kiellettiin hyppäämästä pääedellä altaaseen, ollut mitään tekemistä erään entisen tepsipelaajan kanssa. Täsä on nyt mauttomuuksista huudeltu suuntaan ja toiseen, mutta joku raja kuitenkin...

Tämä ei ole EtäKärppien kanta (en kuulu hallitukseen tms.), mutta aika vilkas mielikuvitus saa olla että tuon tifon saisi tulkittua piikiksi tähän ilmeisen traagiseen tapaukseen. Eiköhän meillä idiooteilla kärppäfaneillakin jonkinlainen häpy ole, ja kyseessä on ihan kuitti filmaamista a.k.a. sukeltelua kohtaan yleisellä tasolla tms. Melkoista hakemalla haettua mielensäpahoittamista tämä on kyllä... EtäKärpistä palstaveli @Chambza lla lienee natsat kertoa heidän kantansa tähän.
 

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä ei ole EtäKärppien kanta (en kuulu hallitukseen tms.), mutta aika vilkas mielikuvitus saa olla että tuon tifon saisi tulkittua piikiksi tähän ilmeisen traagiseen tapaukseen. Eiköhän meillä idiooteilla kärppäfaneillakin jonkinlainen häpy ole, ja kyseessä on ihan kuitti filmaamista a.k.a. sukeltelua kohtaan yleisellä tasolla tms. Melkoista hakemalla haettua mielensäpahoittamista tämä on kyllä... EtäKärpistä palstaveli @Chambza lla lienee natsat kertoa heidän kantansa tähän.

No sitä se minäkin. Kyseessä ei ollut oma tulkinta vaan toisen ja pakko oli tarkistaa, että ei kai nyt kuiteskaan ihan tätä haettu takaa.

Määhän en tietenkään mitään tepsipelaajien sukelteluja ole nähnyt, enkä tifoa hoksannu siis heti siihen yhdistää.

Ja näin Oulussa asuvana olen ehtiny törmätä jos jonkinlaiseen Kärppä-faniin, fiksuihin ja vähemmän fiksuihin, mutta kyllä ne kaikki ihan keskustelemaan on kyennyt että ei ne lienee iha idiotteeja ole.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Kyseinen lakana tehtiin taannoin Pelicans-sarjassa Justin Hodgmanin kunniaksi. Sittemmin se on mukana kertomassa, ettemme arvosta filmaajia, omissa tai vastustajan väreissä. Terveisiä vaan Turkuun, hieno haku tämä!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nuo lakanat sun muut kertoo hyvin kattavasti ko. fanijoukon arvoista ja järjen köyhyydestä. Joku järki mukaan, mutta se lienee liikaa vaadittu ihan tuon casen ja tämänkin ketjun perusteella.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nuo lakanat sun muut kertoo hyvin kattavasti ko. fanijoukon arvoista ja järjen köyhyydestä. Joku järki mukaan, mutta se lienee liikaa vaadittu ihan tuon casen ja tämänkin ketjun perusteella.

Hohhooijjaa... Saisi pysyä tuolla kannattajatopicissa tämä löpinä.
Mut mites tämä teidän suunnasta, kommentteja? (linkki twitteriin)

Sinunkaan ei tarvi kuin omia viestejäsi lukea, niin kertoo sinunkin järjenjuoksusta ihan tarpeeksi :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös