Hahahaa!!Tuskin tulee konna kentälle, vaikka Tapparan senttereistä toiseksi eniten onkin tänään pelannut.
Ei mua harmita lainkaan, kunhan Kodytek on kunnossa. Hyvinhän me taas vedettiin, vaikka Kisapuiston musikat yritti taas olla enemmän ryssiä kuin venäläiset itse.Ei siitä nobody tule sillä että toistat juttuasi. Toivottavasti äiti on lähellä kun noin harmittaa.
TulipasTuskin tulee konna kentälle, vaikka Tapparan senttereistä toiseksi eniten onkin tänään pelannut.
Viestissä lienee pientä vittuilua yhdelle nimimerkille. Mutta kodytek talutetaan kahden miehen voimin pois ja tulee sitten hetken päästä ylivoimaa pyörittämään niin milläs muulla kuvailet noita joutsenia?Samaa tasoa, mitä Lappeenrannassa näköjään.
Jos aukoo päätään, niin on aika noloa päättää viesti johonkin "yritä käyttäytyä".Samaa tasoa, mitä Lappeenrannassa näköjään.
Ei ole tänään kyllä edes molemmat kärsineet vaan "minsk 2014" kotituomarointia vedetään.
Hyvää pelikieltoa!Ei mua harmita lainkaan, kunhan Kodytek on kunnossa. Hyvinhän me taas vedettiin, vaikka Kisapuiston musikat yritti taas olla enemmän ryssiä kuin venäläiset itse.
No nyt tulee hurjaa tekstiä. Keksitkö ihan itse vai kysyitkö kaverilta apua?Ei mua harmita lainkaan, kunhan Kodytek on kunnossa. Hyvinhän me taas vedettiin, vaikka Kisapuiston musikat yritti taas olla enemmän ryssiä kuin venäläiset itse.
Ilmeisesti tahdot ehdon tahdoin saada pelikieltoa kun tällaisia viestejä laitat?Ei mua harmita lainkaan, kunhan Kodytek on kunnossa. Hyvinhän me taas vedettiin, vaikka Kisapuiston musikat yritti taas olla enemmän ryssiä kuin venäläiset itse.
En vajoa nyt noin alas mutta näitä haukuttavia hakisin kyllä sieltä sopupelaajista ennen vierasjoukkuetta. Ja mikä siinä jos kodytekin kuolevista joutsenista tykkää, mä oon aina pitänyt sitä vaan alhaisena hommana. Futikseen tommoset tää ei oo ämmien peli.Ei mua harmita lainkaan, kunhan Kodytek on kunnossa. Hyvinhän me taas vedettiin, vaikka Kisapuiston musikat yritti taas olla enemmän ryssiä kuin venäläiset itse.
Täh?! Painu nyt vittuun noilla ryssä jutuilla, huhhuh!!! Vittu mikä ääliö.Ei mua harmita lainkaan, kunhan Kodytek on kunnossa. Hyvinhän me taas vedettiin, vaikka Kisapuiston musikat yritti taas olla enemmän ryssiä kuin venäläiset itse.
Kehtasikin tulla maitojunalla tänne.Levtchikin kuitenkin 1+2 ja pisteporssin karkeen