La 18.11.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 14 875
  • 381

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nolla bongoa Kärpille tuplapelistä kotiin viemisiä. Hyvää kotimatkaa ja tervetuloa uudestaan!
 

AaKoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tästä aivan turhasta ryssittelystä on annettu rikepiste.
Ei siitä nobody tule sillä että toistat juttuasi. Toivottavasti äiti on lähellä kun noin harmittaa.
Ei mua harmita lainkaan, kunhan Kodytek on kunnossa. Hyvinhän me taas vedettiin, vaikka Kisapuiston musikat yritti taas olla enemmän ryssiä kuin venäläiset itse.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No niin. Jukurit 2-3 kavennus ylivoimalla. 1.49 peliä jäljellä, eli eiköhän Lukon tämän kauden tekemiset huomioiden vielä jatkoillekin jouduta.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Vituttaa kun tämä peli oli voitettavissa. Raitapaidat vaan olivat eri mieltä. Ja ei en väitä, että SaiPa olisi tehnyt välttämättä yhtään yv-maalia. Molemmilla joukkueilla viikon 3. Ottelu ja jos enemmä pelaat alivoimaa, rasittaa se tiettyjä pelaajia joka on energiasta pois viisikkopelistä. Tämä on fakta. Ja olisihan SaiPa voinut yllättää ja tehdä ylivoimamaalin...
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei mua harmita lainkaan, kunhan Kodytek on kunnossa. Hyvinhän me taas vedettiin, vaikka Kisapuiston musikat yritti taas olla enemmän ryssiä kuin venäläiset itse.
En vajoa nyt noin alas mutta näitä haukuttavia hakisin kyllä sieltä sopupelaajista ennen vierasjoukkuetta. Ja mikä siinä jos kodytekin kuolevista joutsenista tykkää, mä oon aina pitänyt sitä vaan alhaisena hommana. Futikseen tommoset tää ei oo ämmien peli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös