Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
Toivottavasti kauden mittaan toi Saipan "yv:n määrä" alkaa tasoittua muihin joukkueisiin nähden, kyllä on meinaan paljon rikottu Saipaa verrattuna muihin.
Sehän passaisi oikein mainiosti. Enemmän 5vs5 peliä, josta SaiPa niitä maaleja varmemmin tekee. Jos tappio ottaa noin, koville niin kannattaako tänne tulla edes kirjoittamaan?
Tuomarit sikseen mutta kyllähän Kisapuistossa huudetaan joka helvetin kaatumisen jälkeen tuomaria hätiin. Se laji on kuitenkin jääkiekko, niin siellä välillä kaadutaan ihan muutenkin :)
Totta, mutta tänäänkin tuomareilta katosi linja ihan kokonaan eikä kukaan tiennyt mitä saa tehdä ja mitä ei niin luuletko ettei yleisölläkin siinä vaiheessa pala käämit? Siellä oli toki monta turhaa huutoa, mutta kyllä jäi niin monta jäähyäkin viheltämättä, että siinä menee hermo itse kullakin. Oli monta samanlaista rikettä, joista sitten arvottiin mikä oli jäähy ja mikä ei. Tämä siis molemmin puolin enkä väitäkään, että ainoastaan SaiPa siitä kärsi.
Kyllähän tässä pelissä käytiin koko tunneskaala läpi. Ilon hetkiä, hermostumista, vitutusta ja taas iloa. Viihdyttäviä olivat molemmat pelit ja toivon, että edes joskus voitaisiin vaan nauttia itse pelistä, eikä aina muistaa miten ne tuomarit siellä kentällä heilui. Oli linja mikä tahansa tänäänkin niin kyllähän molemmat sitä ylivoimaa sai pelata, SaiPa toki enemmän enkä sitä tiedä saiko ansaitusti, mutta Tappara oli siinä kyllä parempi. Jotain pitäisi SaiPan tehdä tuolle umpisurkealle ylivoimalle. Tappara on kyllä siitä paha joukkue, ettei sille kauheasti voi liikaa tilaa antaa tai heti soi omissa. Tänäänkin 2-0 tilanteessa lopetettiin pelaaminen ja äkkiä se oli 2-2 ja ihan ansaitusti. Sen jälkeen mielestäni Tappara olikin lähempänä voittoa ja olin jo varma, että 2-3 maali ratkaisi pelin, mutta sieltähän Pukan Mikko pamautti melkosen vedon. Rankkareissa taas Markkanen on kingi.