La 17.2.2024 SaiPa - JYP

  • 3 984
  • 211

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Oho, Varga!
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Ensin ihan mainio kiekollinen peli viivalla ja sitten tarkka rannelaukaus yläkulmaan.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Vähän kyllä toisaalta toivoisi että tämäkin kustaan, ja mielellään kaikki loput pelit hävitään. Mitä paskemmin kausi loppuu, sitä isompi pakko tehdä kunnolla muutoksia.

Edit. Kiva toki että Varga sai maalin, pelannut pirteästi ja hyvällä asenteella.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
On se jännä miten tuo jengi unohtaa koko lajin nimeltä jääkiekko kun siirrytään kotihalliin pelaamaan. Jos yleisöstä saadaan kuudes kenttäpelaaja niin SaiPa varmaan nykyisellään menettää sen yhden.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän kyllä toisaalta toivoisi että tämäkin kustaan, ja mielellään kaikki loput pelit hävitään. Mitä paskemmin kausi loppuu, sitä isompi pakko tehdä kunnolla muutoksia.

Edit. Kiva toki että Varga sai maalin, pelannut pirteästi ja hyvällä asenteella.
Ei tämän kauden lopuilla peleillä ole mitään vaikutusta siihen, miten paljon muutoksia tulee tapahtumaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Toisaalta, onko sillä enää paljon väliä?
No itse ainakin mielelläni seuraan Jypin pelaamista ihan Jypin takia. Urheilullinen panos sitten helposti 10-kertaistaa sen mielenkiinnon, mutta ilman sitäkin se mielenkiinto on olemassa. Mulla itse Jypilläkin on oma itseisarvo olemassa, ja sitten jos hakuaa katsoa kilpaurheilua ihan kilpaurheilun takia, niin sitten kannattaa varmaan valita noiden kärkijoukkueiden otteluita, tai tsiigata vaikka NHL:ää.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Ei tämän kauden lopuilla peleillä ole mitään vaikutusta siihen, miten paljon muutoksia tulee tapahtumaan.
Ei siitä haittaakaan varmaan liene? Tähän jonkinlainen voittoputki, jopa säälipaikka, voisi pahimmillaan tietää Heiskasen ja Hämäläisen 1+1v jatkosoppareita. Niin vähissä on oma luotto JYPin organisaation toimintaan l. perseilyyn.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei siitä haittaakaan varmaan liene? Tähän jonkinlainen voittoputki, jopa säälipaikka, voisi pahimmillaan tietää Heiskasen ja Hämäläisen 1+1v jatkosoppareita. Niin vähissä on oma luotto JYPin organisaation toimintaan l. perseilyyn.
Ei ole vaikutusta. Päätökset muutoksista on jo tehty.
 
Suosikkijoukkue
JYP
On se jännä miten tuo jengi unohtaa koko lajin nimeltä jääkiekko kun siirrytään kotihalliin pelaamaan. Jos yleisöstä saadaan kuudes kenttäpelaaja niin SaiPa varmaan nykyisellään menettää sen yhden.
Jypillä oli tämän sukelluksen alettua ihan sama homma. Marraskuun lopun ja tammikuun lopun välillä oli tasan yksi 3p voitto kotona, ja ensimmäinen kotivoitto ylipäätään Heiskasen alla tuli vasta tammikuun lopussa.

Vieraissa paineet on aina pienemmät, ja helpompi asennoitua menemään kiusaamaan kotijoukkuetta heidän kotiyleisön edessä, kun yrittää ottaa se kotivoitto jota kotiyleisö odottaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Spac

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No itse ainakin mielelläni seuraan Jypin pelaamista ihan Jypin takia. Urheilullinen panos sitten helposti 10-kertaistaa sen mielenkiinnon, mutta ilman sitäkin se mielenkiinto on olemassa. Mulla itse Jypilläkin on oma itseisarvo olemassa, ja sitten jos hakuaa katsoa kilpaurheilua ihan kilpaurheilun takia, niin sitten kannattaa varmaan valita noiden kärkijoukkueiden otteluita, tai tsiigata vaikka NHL:ää.
On tässä tietysti Jerryn pistepörssin menestys ja sitten nuorten onnistuminen. Ja onhan se totta, että on keskimäärin mukavampi voittaa :).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös