Liveveto kiittää.
Voi vaan olla hukkaanheitettyä rahaa tänään
Liveveto kiittää.
Samaa olen ihmetellyt, että mikä helvetin antikaupallisuuden huipentuma tämän kauden SaiPa oikein on, kun ne vähisetkin valonpilkahdukset eli voitot on otettu vieraskaukalossa. Ettei nyt vaan tulisi yleisöä Kisapuistoon rahoineen... Voihan se olla ahdistavaa pelata kotihallissa, kun se on lähes tyhjä illasta toiseen ja jatkuvasti hävitään.On se jännä miten tuo jengi unohtaa koko lajin nimeltä jääkiekko kun siirrytään kotihalliin pelaamaan. Jos yleisöstä saadaan kuudes kenttäpelaaja niin SaiPa varmaan nykyisellään menettää sen yhden.
Ihan mahdollista. Toinen todennäköinen skenaario on, että hekin on unohtaneet, mitä hommia kuuluu tällaiseen tapahtumaan.Huvitti tuossa ennen pelin alkua, että onko Saipa potkinut jo hallihenkilökunnankin pihalle, kun joukkueen maalivahti joutui itse avaamaan laidan oven kulmasta jäälle tullessaan.
Ja tuli vaan 3-4 paikkaa tehdä maali. Mutta ovat meitäkin huonompia viimeistelijöitäLassila liikkuu alivoimalla noin viisi kertaa enemmän kuin kolme muuta pelaajaa yhteensä. Muut toteuttaa valmennuksen ohjeistuksia ja Jereä ei kiinnosta, niin toteuttaa oman järjen mukaan?
Vai onko se Heiskasen mainitsemaa uutta alivoimaa?Lassila liikkuu alivoimalla noin viisi kertaa enemmän kuin kolme muuta pelaajaa yhteensä. Muut toteuttaa valmennuksen ohjeistuksia ja Jereä ei kiinnosta, niin toteuttaa oman järjen mukaan?
Vai Jere toteuttaa Pönön laboratorion tuotteen mukaan, ja muut on ihan pöhnässä näistä aineista?Lassila liikkuu alivoimalla noin viisi kertaa enemmän kuin kolme muuta pelaajaa yhteensä. Muut toteuttaa valmennuksen ohjeistuksia ja Jereä ei kiinnosta, niin toteuttaa oman järjen mukaan?
Eihän se toimi, jos kolme pelaajaa pönöttää paikoillaan ja yksi pelaaja säntäilee kiekollisen kimppuun, riippumatta siitä missä se kiekollinen on.Ja tuli vaan 3-4 paikkaa tehdä maali. Mutta ovat meitäkin huonompia viimeistelijöitä
Lassila liikkuu alivoimalla noin viisi kertaa enemmän kuin kolme muuta pelaajaa yhteensä. Muut toteuttaa valmennuksen ohjeistuksia ja Jereä ei kiinnosta, niin toteuttaa oman järjen mukaan?
Kieltämättä tuo toinen av-kentällinen pelasi lähes samaan tyyliin, eli BC liikkui ja muut ei.Vai onko se Heiskasen mainitsemaa uutta alivoimaa?
Se ei vain oikein näytä toimivalta, kun vain yksi neljästä liikkuu. Ihan helvetin vaikean näköistä, kun Lassila säntäili kiekollisen kimppuun ympäri aluetta ja kolme muuta ei tee mitään.Onhan siinä vastustajat saaneetkin rauhassa leivoskella kun ylivoimalle pääsevät. Hyvä, jos aktiivisuus lisääntynyt.
"Oli silmät kiinni, mitä haluut mun tekevän?!"Mikähän oli tuomarin selitys Pönölle jäähyn viheltämättömyydestä, se että se oli BC:n syöttämä kiekko? :D
"Oli silmät kiinni, mitä haluut mun tekevän?!"
Ei tietenkää, ja siksi ne paikatkin tuli kun osa pelaa luomukiekkoa. Vaikea uskoa etteikö alivoimalle olisi annettu ohjeitaEihän se toimi, jos kolme pelaajaa pönöttää paikoillaan ja yksi pelaaja säntäilee kiekollisen kimppuun, riippumatta siitä missä se kiekollinen on.
Se on sitä. Pelin alla Hämäläinen sanoi että alivoimaan tulee agressiivisuutta.Vai onko se Heiskasen mainitsemaa uutta alivoimaa?