Hyvin sanottu! Ja nimenomaan SaiPa on tehnyt tästä hyvätasoisen, sillä sen verran hyvin vieraat on tänään pelannut. Paremmalla tuurilla voisi olla vaikka 2-2 tai 2-3. Kolmas erä kaiken muuttaa voi, sen Kärpät on tällä kaudella osoittanut monen monta kertaa..Minusta Oulussa on harvinaisen hyvätasoinen Kärpät-SaiPa menossa. Voitteko hoitaa nuo keskinäiset vittuilut ja provot vaikka yksityisviesteillä. Minä nautin tästä pelistä vaikka oma joukkue on tappiolla. Siitä toki en nauti, mutta ei siitä voi esim. tuomareita syyttää. Kärpät on ollut tuon verran parempi.
Perinteistä Lehterää, eli itkee silmät päästään joka kerta, kun keltaiseen koskeekaan.
Vähän kuten oululaiset kiekkofanit?
Mutta ei se silti hänelle tyypillistä ole. Luulen, että vituttaa eilinen suoritus ja se purkautuu noin. Ihminen hänkin on.Lehterä on aiemmilla kerroilla ollut Mannerin kaltainen tyylikäs valmentaja. Tänään jostain syystä mennyt huolella tunteisiin, jatkuvaa pään pyörittelyä ja tuomarille selittelyä.
Se on ihme, jos eilinen ei vituta. Sylettää edelleen.Mutta ei se silti hänelle tyypillistä ole. Luulen, että vituttaa eilinen suoritus ja se purkautuu noin. Ihminen hänkin on.
Minusta Oulussa on harvinaisen hyvätasoinen Kärpät-SaiPa menossa. Voitteko hoitaa nuo keskinäiset vittuilut ja provot vaikka yksityisviesteillä. Minä nautin tästä pelistä vaikka oma joukkue on tappiolla. Siitä toki en nauti, mutta ei siitä voi esim. tuomareita syyttää. Kärpät on ollut tuon verran parempi.
Minusta Oulussa on harvinaisen hyvätasoinen Kärpät-SaiPa menossa. Voitteko hoitaa nuo keskinäiset vittuilut ja provot vaikka yksityisviesteillä. Minä nautin tästä pelistä vaikka oma joukkue on tappiolla. Siitä toki en nauti, mutta ei siitä voi esim. tuomareita syyttää. Kärpät on ollut tuon verran parempi.
Jos olisi SaiPa pelannut eilen näin hyvin, niin ei vituttaisi minuakaan se matsi. Tänään Rynnäs on ollut hyvä. Noilla paikoilla olisi SaiPa voinut tehdä useamman maalin.Se on ihme, jos eilinen ei vituta. Sylettää edelleen.
No ei se tasoltaan voi huonompi olla kuin Lahdessa. Luokatonkin on liian hyvä termi kuvaamaan Pelicans-Ässät ottelua.Jyväskylässä peli on aivan kuollu toisessa erässä.
Juuri näin... Täällä vedetään spontaanisti tunteella ja värilasit enemmän päässä. Harkitut analyysit sitten ottelun jälkeen muissa osioissa :-DJos haluaa pelistä nauttia niin ei kannata seurata näitä otteluseurantoja tai ainakaan ottaa liian vakavasti. Ellei sitten ole häiriintynyt yksilö kuten allekirjoittanut ja tykkää tällaisesta villin lännen menosta. Tässä otteluseurannassa on sellainen hyvä puoli, että yleensä ne provoilut ja pahimmat kuittailut jäävät tänne ja muualla palstalla voidaan keskustella jos ei hyvässä niin ainakin paremmassa hengessä.
Palve oli ainakin Porissa pelatussa pelissä aika näkymätön. Neppailua ja pikkunäppärää pörräämistä, mutta ei saanut mitään peliä edistävää aikaiseksi. Yv.lla kun pelaa syötön Lehtivuorelle ja Vesalaiselle pois, niin Kerho ei tee yv.lla maalia.Tarkkailun alla HPK:n Oula Palve - Liigan alkuvuoden paras pelaaja - on ollut toistaiseksi täysi lapanen tässä matsissa. Olisiko malliesimerkki uuden sopimuksen aiheuttamasta ilmiöstä? Rukkaset tippuu heti, kun tiedossa on lisää fyrkkaa. En välttämättä arvosta kyseistä ominaisuutta kauhean korkealle. Korjatkaa toki, jos horisen aivan pehmeitä. Loukki ei kuitenkaan taida olla kyseessä?
Palve oli ainakin Porissa pelatussa pelissä aika näkymätön. Neppailua ja pikkunäppärää pörräämistä, mutta ei saanut mitään peliä edistävää aikaiseksi. Yv.lla kun pelaa syötön Lehtivuorelle ja Vesalaiselle pois, niin Kerho ei tee yv.lla maalia.