Samaan aikaan oululainen propagandaosasto saa puolueellisen tuomarilinjan reiluksiPalstan turkulaisten propagandaosasto saa varmaan tämän kavennuksenkin tuomarien viaksi.
Samaan aikaan oululainen propagandaosasto saa puolueellisen tuomarilinjan reiluksiPalstan turkulaisten propagandaosasto saa varmaan tämän kavennuksenkin tuomarien viaksi.
Mun mielestä on ihan ymmärrettävää, että ärsyttää kun tuomarit ovat selvästi viheltäneet Kärppien eduksi.Palstan turkulaisten propagandaosasto saa varmaan tämän kavennuksenkin tuomarien viaksi.
Raksilassa kotituomarit? Ei voi olla!Mun mielestä on ihan ymmärrettävää, että ärsyttää kun tuomarit ovat selvästi viheltäneet Kärppien eduksi.
Palstan turkulaisten propagandaosasto saa varmaan tämän kavennuksenkin tuomarien viaksi.
Tätä se on aina Oulussa :( välillä muuallakin.Voi helvetti sentään tuomarit. Kärpät saa tehdä mitä vaan eikä jäähyä. Mutta kun Tepsi tekee niin heti jäähy. Ette ole tosissanne.
Juu tänäänkin kävin kuntosalilla ja huomenna menen taas. Nyt seuraan jääkiekkoa. Oliko muuta?Hanki nyt oikeesti joku hobby. Luuseri.
Vieläkö niitä riittää? Olen aika paljon joutunut laittamaan nickejä ignoreen tuon takia. Ilmeisesti syystä.Jos tästä ketjusta otetaan tuomari-itkut pois, jäljelle jää melkolailla 20% kommenteista. Katsokaa nyt hyvät ihmiset sitä peliä