La 16.4.2022 TPS - Ilves

  • 33 498
  • 664

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Anttilalta jäätävät kynäilyt. Harhautukseen meni vastustajat, omat pelaajat, tuomarit ja valitettavasti Anttila itse.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Riippunee porissakin paljon siitä kummassa päässä sarjataulukkoa Ässät vetää. Aika näyttää. Ei mitään henkilökohtaista vittuilua, mutta aina hauska kun suomessa tullaan huutelemaan glory hunttauksesta.
Ja näin, vaan on ainakin Ilvesfanit koko kauden olleet mukana. Ja olleet kyllä mukana pitkän aikaa.
Monella jengillä ei tuota ole.
Porissa vedettiin alkukausi vituiksi, ei toki selitys. Oikeat fanit aina halilla.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Edelleenkin kysymys Tappara-kannattajille: Miksi ette toivo Ilvestä finaalivastustajaksi?

Unelmafinaali ja kaikkee.
itelle ihan sama kumpi tulee, molemmat pitäisi kyllä hoitua mutta kummatkin omalla tavalla vittumaisii
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Jälleen täysin hengetön tuo Ilves, niin eipä tässä taida voida muuta ku onnitella Tepsiä. Munatonta surffailua taas.
 

Dr.Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Caps, NO Saints
Kyllä ipalla erikoinen aloitus taas. Heikkoa syöttelyä, älyttömiä pitkiä.. hyökkäyspelaamista ei ole, kun joutuu painimaan omissa kokoajan. Kaukana eilisen tasosta.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mites ne polkuhintakausarit, onko inflaatio syönyt ansiosidonnaisen arvosta liikaa, jotta ensi vuonnakaan Satakuntalainen lauantaisauna tarkoittaisi muuta kuin homostelua pesäveikkojen katsomoiden alla?
Mites Supercell-miljoonat? Ässien ja porilaisten kiusaaminen on vähän niinkuin meidän hommaa. Mene kiusaamaan tutolaisia tai jotain muuta seuraa Varsinais-Suomesta.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Ei voi mitään.

Kareev ei tilastojen perusteella ole kahta huonoa pudotuspeliä pelannut putkeen. Eli maksimissaan yhden päästää tänään. Tähän kun lisätään Tepsin ykkösen eiliset tehot (0+0=0), on varma että tänään kolisee Ilveksen päässä.




Hattua pitää nostaa, ja kirvesrintana jopa pelätä, jos antimidastenkin taiat ovat paperia Tepsille.
 

Mazzus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Edelleenkin kysymys Tappara-kannattajille: Miksi ette toivo Ilvestä finaalivastustajaksi?

Unelmafinaali ja kaikkee.
Mulle henkilökohtaisesti on aivan sama kumpi tulee vastaan. Nyt pitäisi Ilveksen alkaa pelaamaan, jos unelmafinaalista hekumoidaan. Haluton on lienee oikea sana kuvailemaan Ilveksen peliä tällä hetkellä.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Jos pystyt takaamaan, että Tappara voittaa ne finaalit, niin toivonkin.

Eihän mitään pysty ikinä takaamaan ja se on se urheilun suola.

Itse olen toivonut Tapparalle menestystä koko pudotuspelikevään, jotta unelmafinaali kävisi toteen. Paljon siitä aina kehumoidaan, mutta kun viimein olisi jonkinlainen sauma, aletaan himmailla. Ja tämä koskee myös Ilves-kannattajia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös