Kalevan sälli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Ilman Haapalaa ei ole tehty yhtään maalia. Me ollaan hävitty tää peli...
Ainakaan Kaukokari ei ole pillipiiparoimassa, joten jotain toivoa voi olla..Ja toivotaan ihan kaikkien kannalta, että tuomareista tarvii puhua vähemmän kuin eilen. Usko uskottavaan linjaan on silti nolla.
Ensimmäisen välierän voittomaali tehtiin ilman Haapalaa, kun Henkka oli jättänyt pelin jo kesken tuolloin. Onhan tuo poissaolo kuitenkin iso lovi jälleen, varsinkin mahdolliseen ylivoimapeliin. Vamman laatu huolestuttaa ensi kauttakin ajatellen. Ettei vaan taas joutuisi leikkauspöydälle kauden jälkeen?Ilman Haapalaa ei ole tehty yhtään maalia. Me ollaan hävitty tää peli...
Ihmettelen kuitenkin suuresti jos herrat Beck ja Nikolishin erottuvat tälläisessä tilanteessa hitaudellaan.
Mulla olisi muuten 2kpl vierekkäisiä lippuja illan peliin A4-katsomoon rivi 6, myyn alkuperäisellä hinnalla, jos jotakuta kiinnostaa.
Kiitos. Niin varmasti sinäkin, Tepsille silti wn toivota tänään mitää hyvää peliin, ymmärrät varmasti.Sä olet @lake79 todella hieno mies. Onnea illan matsiin kannattamallesi joukkueelle.
Hyvä hyvä, riittää jo tämä vastustajan munakarvojen silittely myötäpäivään, niinkuin sen joku puki sanoiksi.Jos sää vihaat Turkua, daadirlandirlandaa
ja Markus Nurmea, daadirlandirlandaa
ja Mikko Koivua, daadirlandirlanda, ja Jukka Koivua, daadirlandirlandaa ja Mattia ja Teppoa, daadirlandaa, ja Miikka Kiprusoffia, daadirlandirlandaa, ja Marko Kirpusoffia, daadirlandirlandaa, ja Turkuhallia, daadirlandirlandaa, ja Hesburgeria, daadirlandirlandaa,ja Aurajokea, daadirlandirlandaa, ja Down by the Laituria, daadirlandirlandaa, ja Laivamatkoja, daadirlandirlandaa.
Joku voisi tässä kohtaa kysyä että miksi IFK-kannattajalla kyseiset liput ovat, mutta itse en jaksa.
Nää on näitä, en jaksanut viestiä poistella vaikka itsekin sen typeryyden tiedostin. Peace.Juu ja minä kysyisin tässä kohtaa että miten joku voi olla noin vitun tyhmä mutta en jaksa.
Nää on näitä, en jaksanut viestiä poistella vaikka itsekin sen typeryyden tiedostin. Peace.
@HekeK voisitko tänään tulla sanomaan että Langhamer pitää nollat, ja älä missään saatanan nimessä sano Kareevistä samoin. Liigapörssini olisi tyytyväinen. Kiitos!
En tahtois asua.
Siel on rumii naisia ja paska areena.
(Tune: kulkuset)
Jos sää vihaat Turkua, daadirlandirlandaa
ja Markus Nurmea, daadirlandirlandaa
ja Mikko Koivua, daadirlandirlanda, ja Jukka Koivua, daadirlandirlandaa ja Mattia ja Teppoa, daadirlandaa, ja Miikka Kiprusoffia, daadirlandirlandaa, ja Marko Kirpusoffia, daadirlandirlandaa, ja Turkuhallia, daadirlandirlandaa, ja Hesburgeria, daadirlandirlandaa,ja Aurajokea, daadirlandirlandaa, ja Down by the Laituria, daadirlandirlandaa, ja Laivamatkoja, daadirlandirlandaa.
Psykologista peliäTepsin alkulämmöissä Anttalainen mukana. Kauanko kokoonpanoja saa muuttaa?
Tepsin alkulämmöissä Anttalainen mukana. Kauanko kokoonpanoja saa muuttaa?
Mäkin ajoin hallille, mutta lähden taksilla. Eiköhän tuokin ole oppinut.Ajoiko itse hallille?
Tätä tässä on itse kukin ihmetellyt. Isossa kuvassa aika harva KHL-vahvistus on toistaiseksi ollut kovin kaksinen vahvistus. Ainakaan siihen nähden, miten sarjojen valtavas tasoeroa on hehkutettu.Outoa että molemmilla joukkueilla on noin epäonnistuneita ulkomaanhankintoja jotka ei mahdu normaalisti edes kokoonpanoon. Ihan kovia pelimiehiä pitäs olla Beck, Nikolishin ja TPS veljekset.
Kotimaiset pelaajat ovat vaan niin saatanan kovia joukkuepelaajia. Tämän tietää ehkä parhaiten Jalosen Jukka.Outoa että molemmilla joukkueilla on noin epäonnistuneita ulkomaanhankintoja jotka ei mahdu normaalisti edes kokoonpanoon. Ihan kovia pelimiehiä pitäs olla Beck, Nikolishin ja TPS veljekset.