@HekeK tuu nyt paikalle ja toista tuo lainaamaniIlves ei tee tänään maalia.
@HekeK tuu nyt paikalle ja toista tuo lainaamaniIlves ei tee tänään maalia.
Kibe Kuhdalta saa varmaan semmosen lainaan... se on tosi hyvä peili!8 erää ilman maalia Turussa. Ei voi kun katsoa peiliin
Näinhän se on mennyt. Sitä en silti ymmärrä, että jalallisesti paremmalle joukkueelle näitä jäähyjä enemmän vihelletään. Palveleeko peliä?
Ja palloseura on rikkonut enemmän?No eihän jäähyjä vihelletä siitä jos on huonompi liike. Täytyy ne rikkeetkin tehdä.
Mun mielestä sille pitäis viheltää enemmän, joka rikkoo enemmän. Sillä ei ole merkitystä kuka luistelee eniten ja kovempaa, hitautta ei käsittääkseni ainakaan vielä ole sanktioitu?Näinhän se on mennyt. Sitä en silti ymmärrä, että jalallisesti paremmalle joukkueelle näitä jäähyjä enemmän vihelletään. Palveleeko peliä?
Kommentti sisältää jinxaussijoitteluaIlves ei tee tänään maalia.
Nää on vittumaisia jinxejä.Onnea TPS finaalipaikasta! Ja jos häviätte Tapparalle, niin kenkikää se Lajunen pois jengistä ikuinen hopeamitalisti se kaveri.
Ja palloseura on rikkonut enemmän?
Oletko sitä mieltä, että TPS on rikkonut tässä pelissä enemmän kuin Ilves?Mun mielestä sille pitäis viheltää enemmän, joka rikkoo enemmän. Sillä ei ole merkitystä kuka luistelee eniten ja kovempaa, hitautta ei käsittääkseni ainakaan vielä ole sanktioitu?
eipä tässä taida voida muuta ku onnitella Tepsiä.
Eiköhän TPS tämän pelin taas vie 3-0.
Peli on 1-0.Onnea TPS finaalipaikasta!
Peli on 1-0.
Ja taas kevyt jäähy
Väitän sen joukkueen voittavan kumpi tekee enemmän hyväksyttyjä maaleja. Ei ole mitenkään tavatonta että tehtyjä maaleja on joukkueella enemmän, kuin vastustajan maalivahdilla päästettyjä.JOS Ilves vielä tänään nousee voittoon, niin maanantaina voitolla finaalipaikka olisi taskussa. MUTTA JOS Tps tekee voittomaalin tänään tai maanantaina niin Ilves nähdään pronssiottelussa KooKoota vastaan. Nämä ottelut ratkeavat siihen, kumman joukkueen maalivahti päästää enemmän kiekkoja maaliinsa. Väitän voittavan joukkueen olevan se kumman maalivahti päästää vähemmän kiekkoja omaan maaliin. Näillä eväillä kohti kolmatta erää. Saa ottaa talteen.
Kiitos! Se on varma nollapeli!Myöhästyit. Olen jo ennustanut, että korkeintaan yksi menee.