Teillä tuntuu olevan onni huipussaan!Ei hän itkenyt. Mulla on pieni lapsi joka itkee ja vaimokin joskus. Mutta Ramu ei itkenyt, olen tästä aivan varma
Myös fanipoikien selkärangat ovat katkenneet.Sun pointti on tullut jo selväks, joten mene vaikka mankeloimaan lakanoita.
Kukas tää pullaposki oli, joka just itki haastattelussa? :D
Selostajat ja studio ei ole maininnutkaan mistä tuo Tapparan ylivoimalla tullut maali lähti liikkeelle eli tuomari ajoi Grillforsin pystyyn, jos toiste päin olisi mennyt niin siitä itkettäisiin studiota myöten.
Myös fanipoikien selkärangat ovat katkenneet.
Ramu vois hiukan katsoa peiliin. Jos jää on "paska" niin kannattaako hakea sitä kuningassyöttöä takatolpalle. Viivalta pommia ja vähän muutenkin muita variaatioita yv.lle, ni vois verkkokin heilua.
Mun mielestä molemmat joukkueet on näyttäneet hitailta ja pelin taso yleisesti paskalta.Oli muuten Tapparan erä. Kummasti se "väsymys" hävisi, kun jätkien pelinopeus vähän nousi. Ei näyttänyt Tappara yllättäen enää niin hitaalle.
OliMutta selkäranka kuitenkin on.
Myös fanipoikien selkärangat ovat katkenneet.
Teillä tuntuu olevan onni huipussaan!
Mun mielestä molemmat joukkueet on näyttäneet hitailta ja pelin taso yleisesti paskalta.
Tapparan erä, mutta eipä niilläkään oikein mitään paikkoja ollut tasakentällisin, YV:llä meni vaan yksi. IFK oli selkeästi enemmän niskan päällä ekassa erässä kuin Tappara tokassa. Maaleja vaan pitäisi saada tehtyä.
Kyllä ramu kuitenkin heikosta laukauksesta huolimatta teki maalejakin ihan hyvin runkosarjassa.Ramulla on yks iso heikkous, laukaus on huono. Ei tuolla laukauksella mies ole mikään uhka syöttölinjat pois niin ei vaaraa ikävä kyllä.