Jypin miehet keräilee vuorotellen itseään jään pinnasta, hauskan näköistä.
Kärpät kuulemma ei hyödynnäEihän noita ole vihelletty koko kaudella, joten turha toivo, että otettaisiin pois playoffeissakaan. Itse olen sitä mieltä, että noista pitäisi aina antaa jäähy, mutta ainakin jokainen joukkue hyödyntää tuota tasapuolisesti.
Hyhyhyhy, hyhyhyhyhyy. Toivottavasti en jinxannu.Oskari Saari @Telia . Ihan rohkeesti vaan pelin jälkeen sinne Ilveksen pukukopin ovelle polvilleen. Varmaan sieltä löytyy joku idolisi jonka kulllin voit puhdistaa
Juuri näin, ja aivan turhaan. Peli hallussa ja lopetus?SaiPa lopetti pelaamisen.
Piti painaa Raportoi-näppäintä, mutta osui tuohon tykkäykseen enkä jaksa korjata koska olen mukavuudenhaluinen.
Tätä vähän kirjoittelin toisella erätauolla. Mutta niinpä siinä vain kävi, taas.Juuri näin, ja aivan turhaan. Peli hallussa ja lopetus?
Saari selostaa Raumalla parhaillaan fyi.Oskari Saari @Telia . Ihan rohkeesti vaan pelin jälkeen sinne Ilveksen pukukopin ovelle polvilleen. Varmaan sieltä löytyy joku idolisi jonka kulllin voit puhdistaa
Ennemmin sanoisin normaalia Levonen linjaa.
Tais olla niin, että Vainionpää kosti tuon alkuperäisen taklauksen.Onks tässä ne kuuluisat värilasit nyt mukana.. ? Pikkunen ristiriita ei muuten.. taivai oliko samaa kahinaa ja molemmat moukaroi toista?
McDavid oli jo tulossa mutta ei kelvannut faneille koska ei ollut Crosby. Muutenkin ei kuulemma sovi tuohon Kärppien joukkueeseen koska siellä on Tino Metsävainio ahkerasti tehnyt töitä koko kauden.Kuten koko näätälauma kun ei hankkinut siirtorajalla Kucherovia, McDavidia, Crosbya ja Parris Duffusta. Arvostan tyylitajuasi.
Saari selostaa Raumalla parhaillaan fyi.
Saari selostaa Raumalla parhaillaan fyi.
Ahti pitäis viltittää