Vieläkään ei näe eteensä.Seuraavaksi häikäisevää Jypin ylivoimaa.
Vieläkään ei näe eteensä.Seuraavaksi häikäisevää Jypin ylivoimaa.
Se pyörii Silverlightin pohjalta selaimsessa.Katsooko joku muu tätä selaimella, mietin vain, että miks tää kuva puuroutuu tällaseks pikselimössöksi? Ihan hyvä netti mulla on eikä muissa palveluissa tällasii ongelmia ole ollut kyllä.
Ei jumalauta.Se pyörii Silverlightin pohjalta selaimsessa.
Olen itse saanut toimimaan moitteettomasti pelkästään kalliilla pöytäkoneella.
Läppäreissä ei tunnu riittävän potku, syystä tai toisesta. Liittynee iänikuiseen Silverlightiin.
Juu Chromecast on mulla toiminu hyvin.Ei jumalauta.
Kiitti vastauksesta, pitää tuo sovellus varmaan latailla kännykkään ja sitten chromecastin kautta telkkariin, toimii varmaan sit paremmin(?)
Ihmettelen. Pelaajille kuitenkin ihan eri pelit, oli säälit tai ei. Mikä se ajatusprosessi on kun mennään katsomaan tiistai-iltana jotain runkosarjapeliä, mutta kun pelataan keväällä niin jäädään kotiin koska säälit?Mitä?! Sääleissä vähän yleisöä? Täysin ennenkuulumatonta.
Eikös Telia vähän varovasti vihjaissut siihen suuntaan, että jokin html5-viritys olisi jo olemassa jollekin selaimelle? Oisko nyt sitten ollut Edge.Se pyörii Silverlightin pohjalta selaimsessa.
Olen itse saanut toimimaan moitteettomasti pelkästään kalliilla pöytäkoneella.
Läppäreissä ei tunnu riittävän potku, syystä tai toisesta. Liittynee iänikuiseen Silverlightiin.
Sori rikkoa kupla, mutta Rauma on pieni kaupunki. Raumalla vaivautuu suhteessa n. 2x enemmän väkeä kaupungin väestä kuin toisiks parhaalla paikkakunnalla.Joka kerta kun katson Raumalla pelattavaa ottelua, oli joukkueet mitkä hyvänsä, niin aina yllätyn siitä kuinka vähän katsojia vaivautuu paikalle.
Pitsissä aina kauden yleisöennätys?
Ahaa, tuollaisesta en ole kuulutkaan. Hyvä jos näin on, ja toivottavasti tulee muillekin selaimille tuki.Eikös Telia vähän varovasti vihjaissut siihen suuntaan, että jokin html5-viritys olisi jo olemassa jollekin selaimelle? Oisko nyt sitten ollut Edge.
Saattais olla viimeinen mahdollisuus kannattaa Lukkoa tällä kaudella kotikaukalossaMitä?! Sääleissä vähän yleisöä? Täysin ennenkuulumatonta.
Raumalla oli erittäin hyviä yleisömääriä runkosarjan loppuun, nyt ensimmäinen pleijaripeli, lauantai ja puolityhjä halli. Wtf.