La 16.11.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 25 110
  • 411

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
2-0 Koblizek heti seuraavasta hyökkäyksestä.

Virtanen ulos!
Sille pitää antaa vähän aikaa, kyllä se reagointikiekko sieltä vielä tulee ulos.

Jos katsot ihan tarkkaan koko ottelun ajan, Virtanen voi jossain vaiheessa räpyttää silmiään. Se on sitä reagointia.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
KalPa paljon pirteämpi. SaiPa pääsääntöisesti jaloissa. Luulis, että tolla pelillä KalPalla ois enemmän pisteitä. Nyt pitää SaiPan herätä tähän peliin.
Kalpa ryssii yleensä vasta kolmannessa erässä ja Saipallahan eiliseltä hyvät kokemukset eli vaikka kolmanteen mentäis Kalpan hyvässä johdossa, niin hirveesti ei jaksais luottaa, vaikkei luotto tietenkään horju.
 

Sakari78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä luulen, että joukkuekohtainen seurantaosio on syönyt käyttäjiä hirveästi täältä (vaikka itse ainakin ajattelin ensi alkuun että ihan positiivinen uudistus).


Tämä on kyllä huono uudistus. Aikaisemmin oli huomattavasti mukavampi seurata täältä oman jengin pelin ohella muiden pelin tapahtumia. Kukaan jaksa mennä joka joukkueen omaan osioon.. Saisiko tämä entiselleen?
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Eilen oli sinänsä ihmeellinen päivä, että jääkiekon katsominen ei tuottanut vitutusta. Tänään se on taas palannut...
Peliä on pelaamatta 2 erää, ajattele positiivisesti.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Zaborsky 2 min.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On meillä ainakin hienommat paidat.
Taas tänään pääsin pelin ääreen vasta ekan erän puolivälissä ja meni pari minuuttia ihmetellessä että miksi taululla lukee Kär - TPS 2-1 ja Telia kuitenkin näyttää jotain eilistä KalPa matsia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Rixa

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ne näyttää samalta 12 oluen/kossupullon jälkeen... ;-)
En epäile yhtään, mutta kun ei ole vielä niin montaa mennyt. Vasta puolet siitä. No Telian kaapelit täällä niin tiedä sitten mitä tuolta kaapeliverkosta tulee. Onko normilähetyksen kuvanlaatu parantunut vai HD lähetyksen huonontunut. Samapa tuo, en minä sinänsä ole kiinnostunut kuvan laadusta kunhan peliä näkee.
 

Altec

Jäsen
Löfman vedetään mailalla nurin. Ei jäähyjä KalPalle on tämän illan linja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös