La 16.11.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 25 027
  • 411

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tappara näköjään Porissa tänään. Jaa olin hidas, tämän voi varmaan poistaa @Moderaattorit
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Mä luulen, että joukkuekohtainen seurantaosio on syönyt käyttäjiä hirveästi täältä (vaikka itse ainakin ajattelin ensi alkuun että ihan positiivinen uudistus).

Hippoksella JYPin päällä taas ässäpaidat. Tää ei oo mun JYP. Siis visuaalisesti, toistaiseksi peli näyttää oikein hyvältä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Surkea alku taas SaiPalta. Miksi pitää alkaa pelaamaan vasta kolmannessa erässä?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Nyt vasta linjoilla. Onpa SaiPalla siistit paidat!
 
Hippoksella JYPin päällä taas ässäpaidat. Tää ei oo mun JYP. Siis visuaalisesti, toistaiseksi peli näyttää oikein hyvältä.

Sinivalkoista No Smokingia päälle ja Rise Kurkinen kentälle!

Jyp painaa kovaa, mutta Tapparakin päässyt vähän mukaan. Garteig ollut taas hyvä.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
On kyllä huippupeli Jyväskylässä! Hyvin Tappara rimpuilee mukana.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ai Kantolakin pelaa vielä KalPassa? Tainnu olla aika hiljaista pisteiden suhteen
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oulussa 1-0. Lopultakin. Tepsi oli jo pitkään aivan köysissä.

Edit. Viimeiseen sanaan vaihdettu s h-kirjaimen tilalle.
 

Altec

Jäsen
Lappeenrannassa saa kyllä käyttää mailaa kaikkeen.muuhun kuin pelaamiseen aivan helvetisti
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ai Kantolakin pelaa vielä KalPassa? Tainnu olla aika hiljaista pisteiden suhteen

Kaikilla kärkihyökkääjillä on hiljaista pisteiden suhteen. Ainoastaan Pitkänen ja Järvinen saa puhtaat paperit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös