Nyt Ilves onkin jo alle 1,5p/ottelu tähtien lähdön jälkeen. Kyllä tässä top6 tulee tiukkaa tekemään vielä, mutta eipä tämä kausi oikein nappaa. Katsojia kaivataan katsomoon, on sen verran aneemisia esityksiä yhdellä jos toisella joukkueella.
Pelasiko muuten Maccelli lopussa ollenkaan, vai olinko sokea?
Koskas on paikallinen, silloin ne tuomarit vasta paskoja tulevat olemaankin, että saadaan Tappara mukaan runkosarjaan.Toinen peli putkeen, kun tuomarointi on ihan käsittämättömän paskaa Ilvestä kohtaan. HPK:n tolppakudin jälkeen HPK-pelaaja törmäilee maalivahdin alueella Mäkiniemeen, mutta ei kai noista jäähyä tarvitse antaa, vaikka Suomi saikin maalivahtiin törmäämisestä jäähyn.
Lopussa?Joo kolmannessa erässä oli kahdesti lähellä maalintekoa. Eli sokea.
Ja minulla vedot lyötynä Ilvekselle. Jotenkaan en ole yllättynyt.Tuo hylätty maali oli sellainen, että 9/10 olisi hyväksytty. Nyt oli se yksi kerta.
Rankkari oli toki oikea tuomio kun se olisi tullut joka tapauksessa.Ismo Lehkonen on kyllä huonoin sääntöosaaja mitä SM-liigan valmentajista ja ex-valmentajista löytyy.
Täysin selvä syy hylätä maali maalivahdin estämisen takia näkyy videosta ja Lehkonen on pihalla kuin sulanut lumiukko.
Myös rankkarille löytyi päivänselvä ja oikea vihellys tuomarilta.
Olen myös miettinyt, että montako viikkoa osassa Tamperetta on pelattu lajia nimeltä jääkiekko, kun jotkut saattavat olla jopa Lehkosen tasolla. Ja se taso on todella matalalla.
Heitettiinkö siellä pulloa jäälle tai oli jotain vastaavaa purnaamista tuomiosta vielä rankipotkun jälkeen? Tuskin kymppiä maalinteosta saa, vai oliko hupsuttelua?Harmillista kun Saarela sai käytösrangaistuksen maalinteosta, olisi ollut käyttökelpoinen pelaaja jatkoajalla.
No mä ainakin näen tuon estämisen ja kontaktin videolta hidastuksesta aivan selvästi.Sen sijaan tuo mitään estämistä nähnytkään koko tilanne.
Selostajien mukaan taisi olla niin, että löi mailansa poikki, ja lapa lensi jäälle.Heitettiinkö siellä pulloa jäälle tai oli jotain vastaavaa purnaamista tuomiosta vielä rankipotkun jälkeen? Tuskin kymppiä maalinteosta saa, vai oliko hupsuttelua?