La 15.9.2007 Otteluseurantaketju SM-liiga

  • 52 420
  • 246
Tila
Viestiketju on suljettu.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Luotan tässä tilanteessa eniten Murmelin arvioon tilanteessa. Jos häntä on uskominen niin törkeältähän tuo vaikuttaa.

Juu, kyllä murmeli on luotettavampi lähde kuin Tauru. En ollut tuota murmelin viestiä nähnyt, kun aloin kirjoittaa edellistä viestiäni.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät + NHL:n suomalaiset
Stenkan mukaan Aarnio hyppäsi ja veti Tuomista kyynärpäällä päähän ja Karalahti ajoi kyynärpää edelle Rönnbergiä suoraan selkään. Ei näin, ei todellakaan näin!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mikä ihme nyt on? Sm-liigan sivujen tulospalvelu on jumissa, ottelukohtainen seuranta sentään onnistuu. Samoin kuin Ylen teksti-tv netissä ei todellakaan toimi niinkuin pitäisi. Näyttää edelleen ensimmäisen erän puolen välin tilanteita, ainakin minulla.
Pelicans-Kalpa 5-3.
 

Becks

Jäsen
Näin itse. Normaali taklaus, eikä edes kovalla vauhdilla. Tuomari nosti käden heti, ilman loukkaamista kakkosen arvoinen. Tämä siis Jääskeläisen tilanne.
 

Weasels

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Luotan tässä tilanteessa eniten Murmelin arvioon tilanteessa. Jos häntä on uskominen niin törkeältähän tuo vaikuttaa.

Ja mä uskon tässä vaiheessa joulupukin arvioon tilanteessa. Jos häntä on uskominen niin molemmathan tuossa pehmeän paketin saavat.

En sano, että Jeren taklaus olisi ollut millään lailla puhdas, mutta tuo kommenttisi sättääjien arvioinneista on säälittävä.
 
Niin, kerroin vain oman mielipiteeni, joka perustuu siihen, että olen seurannut kyseistä pelaajaa. Tai mistä minä tiedän, vaikka olisitkin seurannut Ilveksen pelejä yli puolet runkosarjan otteluista. Kerro toki jos olet niin kiinnostunut Ilveksen, ja varsinkin tämän Jääskeläisen otteista, mutta älä puhu paskaa jos näin ei ole.

Kuten sanoin, en ole nähnyt Jääskeläiseltä aiemmin kyseistä toimintaa. Tai siis en ole vieläkään nähnyt.
 

sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Kärpät - Saipa

Mielenkiintoista, Kärppä puolen nettiradiossa toisen erätauon aluksi haastateltiin Jalosta, Jalonen sanoi että pelin tunnetila alkaa olla sillätasolla millä sen pitää, montakohan SaiPalaista vielä poistuu pukuhuoneeseen ennen kun otteluloppuu. No odotellaan vielä virallista raporttia ennen kuin tuomitaan ketään sikailusta ja toivotaan että SaiPan jätkät pitävät pään kylmänä. Kolmanteen lähetään vielä yv:llä olisiko heti kuitin paikka.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Ja mä uskon tässä vaiheessa joulupukin arvioon tilanteessa. Jos häntä on uskominen niin molemmathan tuossa pehmeän paketin saavat.

En sano, että Jeren taklaus olisi ollut millään lailla puhdas, mutta tuo kommenttisi sättääjien arvioinneista on säälittävä.

Stenkan mukaan Aarnio hyppäsi ja veti Tuomista kyynärpäällä päähän ja Karalahti ajoi kyynärpää edelle Rönnbergiä suoraan selkään. Ei näin, ei todellakaan näin!

Nyt kyllä jo niin monesta eri tahosta tietoa tullut, että itse ainakin uskon esim. Stenkan/Taurun arvioon.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Tuomisella aivotärähdys ja Mälkiä todennut että raporttihan tuollaisesta täytyy liigalle laittaa. Sikäli kun vaikkapa Steniuksen näkemykseen on mitään luottamista, niin pelikieltoahan sieltä tulee.
 

Weasels

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt kyllä jo niin monesta eri tahosta tietoa tullut, että itse ainakin uskon esim. Stenkan/Taurun arvioon.

Kyllä minäkin Stenkan arvioihin olen aina luottanut, mutta että täällä sättäilijä luottaa toiseen sättäilijään toista enemmän miltä itestä tuntuu. Tuo vain alko naurattamaan ihan kympillä :D
 
Joo, muuten hyvä, mutta tuo "sättääjä" (Murmeli) on vaan oletettavasti paikan päällä, omin silmin todistamassa tilannetta...

Mikä tekee paikan päällä peliä seuraavan ja varmasti värilasein peliä katsovan fanin näkemyksen luotettavammaksi kun peliä paikan päällä värilasein seuraavan ja selostavan selostajan?
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hienoa. Rönberg jäällä, teeppä vielä maali tähän paikkaan.
 

menza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja mä uskon tässä vaiheessa joulupukin arvioon tilanteessa. Jos häntä on uskominen niin molemmathan tuossa pehmeän paketin saavat.

En sano, että Jeren taklaus olisi ollut millään lailla puhdas, mutta tuo kommenttisi sättääjien arvioinneista on säälittävä.

Anteeksi OT mutta tähän en voinut olla puuttumatta. Mikä tekee kommentistani säälittävän? Jos itse arvostan tällä keskustelupalstalla jotai kirjoittajaa ja uskon hänen näkemyksiinsä, en ymmärrä mikä siitä tekee niin säälittävää?

En tietääkseni lyönyt lyttyyn ketään tiettyä kirjoittajaa! Lähinnä hain takaa sitä seikkaa, että ensi reaktioni asiaan olivan tasan Taurun kommenttejen varassa, mutta Murmelin kerrottua oman näkemyksensä asiasta olen astetta vakuuttuneempi tilanteen kulusta.

Jokatapauksessa en tuomitse ketään tai mitään lopullisesti ennen kuin olen tilanteen nähnyt videolta.

Jatketaan pelin seuraamista...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ja Saipalle maalia! Snelmanni.. nyt täytyy kyllä sympatioida Saipaa, varsinkin kun mulle on liigapörssissä Iiro Tarkki :P
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
JUMALAUTA 3-0!!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös