Luotan tässä tilanteessa eniten Murmelin arvioon tilanteessa. Jos häntä on uskominen niin törkeältähän tuo vaikuttaa.
Meidän kotoisessa ja mahtavassa SM-Liigassa kyllä saa.Tuskin kukaan 5+20 saa ihan mistään pikkutönäisyistä. =)
Kaverit hallilta viestittävät että kädet korkealla selästä, käsien osuessa takaraivoon. Selkeä ulosajo ja pitkän pelikiellon paikka.
Luotan tässä tilanteessa eniten Murmelin arvioon tilanteessa. Jos häntä on uskominen niin törkeältähän tuo vaikuttaa.
Niin, kerroin vain oman mielipiteeni, joka perustuu siihen, että olen seurannut kyseistä pelaajaa. Tai mistä minä tiedän, vaikka olisitkin seurannut Ilveksen pelejä yli puolet runkosarjan otteluista. Kerro toki jos olet niin kiinnostunut Ilveksen, ja varsinkin tämän Jääskeläisen otteista, mutta älä puhu paskaa jos näin ei ole.
Ja mä uskon tässä vaiheessa joulupukin arvioon tilanteessa. Jos häntä on uskominen niin molemmathan tuossa pehmeän paketin saavat.
En sano, että Jeren taklaus olisi ollut millään lailla puhdas, mutta tuo kommenttisi sättääjien arvioinneista on säälittävä.
Stenkan mukaan Aarnio hyppäsi ja veti Tuomista kyynärpäällä päähän ja Karalahti ajoi kyynärpää edelle Rönnbergiä suoraan selkään. Ei näin, ei todellakaan näin!
Tuomisella aivotärähdys.
tuo kommenttisi sättääjien arvioinneista on säälittävä.
Nyt kyllä jo niin monesta eri tahosta tietoa tullut, että itse ainakin uskon esim. Stenkan/Taurun arvioon.
Joo, muuten hyvä, mutta tuo "sättääjä" (Murmeli) on vaan oletettavasti paikan päällä, omin silmin todistamassa tilannetta...
Joo, muuten hyvä, mutta tuo "sättääjä" (Murmeli) on vaan oletettavasti paikan päällä, omin silmin todistamassa tilannetta...
Ja mä uskon tässä vaiheessa joulupukin arvioon tilanteessa. Jos häntä on uskominen niin molemmathan tuossa pehmeän paketin saavat.
En sano, että Jeren taklaus olisi ollut millään lailla puhdas, mutta tuo kommenttisi sättääjien arvioinneista on säälittävä.