Pullin erikoinen…Siinä sössittiin kyllä ihan itse taas...
Pullin erikoinen…Siinä sössittiin kyllä ihan itse taas...
Ei ne olekkaan.Siellä on jo muutama SaiPan pelaaja käynyt huutamassa Salmiselle jotain. Ei ne haistattelut vissiin ihan huhua ole.
Mitäs huhuja nämä haistattelut?Siellä on jo muutama SaiPan pelaaja käynyt huutamassa Salmiselle jotain. Ei ne haistattelut vissiin ihan huhua ole.
Niin mä katoin kans, kun eka byyri tuli niin V.Petman katto Salmisen suuntaan jonkun aikaa.Siellä on jo muutama SaiPan pelaaja käynyt huutamassa Salmiselle jotain. Ei ne haistattelut vissiin ihan huhua ole.
Pääsettepähän lepralaiset yli vihdoin ehkä tän jälkeen tosta kuprusta minkä Salmisen lähtö jätti. Ei tarvii montaa kautta sitä kantaa.Ihan hyvä ja vauhdikas peli mutta hieman tappaa tunnelmaa kun vastustajan veskari ei saa mittää kiinni
Älä nyt on sillä yksi torjunta jo!Ja potentiaalin torjuntarosentti pysyy nollassa!
Ota 12. Näkeehän sen jälkilähetyksenä jos ihmeitä tapahtuu.Näyttääkös se nyt siltä, että tässä voi lähteä saunomaan ja todeta pelin päättyneen 5-6 maalilla kotijoukkueelle vai onko vieraiden pelissä edes jotain itua? Lähinnä, että otanko saunaan kaksi vai kaksitoista olutta?
Ollaan päästy hyvinkin yli, kiitos vaan. Mutta kuitenkin edelleen muistetaan.Pääsettepähän lepralaiset yli vihdoin ehkä tän jälkeen tosta kuprusta minkä Salmisen lähtö jätti. Ei tarvii montaa kautta sitä kantaa.
No vielä tässäkin peliä jäljellä vaikka en itsekään kyllä odota enää pistettäkään. Tosin kuten ennakosta sanoin, lähtökohdat huomioiden olin varautunut nollaan pisteeseen.Salkun maaleja ei nuo ole olleet vaikka jotkut varmaan niin tahtoo ajatella… Noh, ehkä kotipeli voitetaan.
Viimeisen SaiPan pelin jälkeen oli kovaan ääneen ilmoittanut, että pääsee vittuun Lappeenrannasta ja sitten tuo potentiaalihaastattelu. Ilmeisesti Petmanit ja Kousa oli joutuneet antamaan vähän verbaalista palautetta Salmiselle.Mitäs huhuja nämä haistattelut?
Ihan yleinen havainto pelistä. Kunhan ei nyt repeäisi kun viihdyttävää peliäPääsettepähän lepralaiset yli vihdoin ehkä tän jälkeen tosta kuprusta minkä Salmisen lähtö jätti. Ei tarvii montaa kautta sitä kantaa.
Pitäisi tässä viime metreillä tehdä joku hankinta, joka ratkaisee maalinteko-ongelman.Aika tekemättömiä molemmat Salmiselle. Peli ihan hyvin hanskassa, mutta ylläri että on tehotonta.
Ymmärrettävät poikkarit, kun Liikosella polvilukko laitaa vasten.
Huutista tälle järkyttävälle katkeruudelle.Ihan hyvä ja vauhdikas peli mutta hieman tappaa tunnelmaa kun vastustajan veskari ei saa mittää kiinni