La 15.2.2025 SaiPa - JYP

• 16 239
  • 559

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Voi voi… Kyllä tässä pelissä ois eka maali pitänyt tehdä. Nyt tullee olemaan vaikeeta.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huvittaa SaiPa kannattajien Salminen huudot, miten voi olla noin katkera paikka. Itse SaiPa sössi tiedotuksen ja kertoi epätotuuksia, ja kaiken huipuksi hommasivat paremman maalivahdin ainakin taustan mukaan Hutchinson. Outoa huudella edelleen Salkulle.

Siikosen mentaali ei kestä ja idootti jäähy, joten kohta JYPin heikkoa ylivoimaa.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Sika-Siikonen

Sportsguy

Jäsen
Huvittaa SaiPa kannattajien Salminen huudot, miten voi olla noin katkera paikka. Itse SaiPa sössi tiedotuksen ja kertoi epätotuuksia, ja kaiken huipuksi hommasivat paremman maalivahdin ainakin taustan mukaan Hutchinson. Outoa huudella edelleen Salkulle.

Siikosen mentaali ei kestä ja idootti jäähy, joten kohta JYPin heikkoa ylivoimaa.
Tuskin se mitään katkeruutta on. Kiva tuolla pikkumaistissa on huudella.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Edes minä en ole mistään noin katkera kuin SaiPan fanit Salkun lähdöstä. Hohhoijakkaa, oisko jo aika päästä yli?

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Huvittavaa joo, mutta se suotakoon kotiyleisölle. Noin muutenhan tuolla ei oikeasti ole paskankaan vertaa merkitystä

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täysin turhaa narinaa siikoselta, ethän voi nuijia noin kauan poikkaria saamatta jäähyä.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Mitä tossa SaiPafanien 35 lakanassa oikein oli?
Kiikaritähtäin, jonka keskellä numero 35. Ihan helvetin mauton.

Tuota lakanaa heiluttaa se nimellä 'Itäraja" liikkuva n. 10 hengen faniryhmä, joka on aiheuttanut pahennusta ennenkin.

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuskin se mitään katkeruutta on. Kiva tuolla pikkumaistissa on huudella.
Ehkä vaikuttaa kommentit potentiaalista ja huhutut yökerho kommentit että pääseepähän vittuun SaiPasta.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Huikeaa ylivoimaa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy