Orvo Muusi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Ja jäähyjen tasapaino. Sitte hommat lähtikin käsistä.Sitten tuli säännöt.
Ja jäähyjen tasapaino. Sitte hommat lähtikin käsistä.Sitten tuli säännöt.
Sen jälkeen veli Fasél ja poikittainen maila.Sitten tuli säännöt.
Vielä kun osaisi laukoa.On tuo Melart vaan kova, koko ajan luo vaarallisia paikkoja. Kohta uppoaa!
Eikä näitä pelejä sääntökirjan mukaan vihellelläSitten tuli säännöt.
Järjestelmä päättää kabineteissa.Eikä näitä pelejä sääntökirjan mukaan vihellellä
#suomikiekonoikeatJärjestelmä päättää kabineteissa.
Anteeksi häiriö, mutta olen uusi täällä niin voisiko joku kertoa minulle ketä ne oikeat ovat? Kiitos#suomikiekonoikeat
Kaikki muut paitsi Summanen & Tamminen.Anteeksi häiriö, mutta olen uusi täällä niin voisiko joku kertoa minulle ketä ne oikeat ovat? Kiitos
Kiitos, mukavaa illanjatkoa.Kaikki muut paitsi Summanen & Tamminen.
Eihän noita maaleja voi tulla kun ei aukea maalipaikkoja ja vetoja tulee koko pelissä saman verran mitä NHL:ssä tulee reilussa kymmenessä minuutissa. Uskomattoman puuduttavaa jääkiekkoa koko Liiga.Jaahans, siellä taas 10 joukkuetta tahkonnut miltei 100 minuuttia tehokasta peliaikaa ja aikaan on saatu yksi maali! Lets fucking go! Lauantai-illan huumaa!
Tuskin tulee, kun maalien tekeminen SaiPalla on yhtä hyvällä tasolla kuin aiemmin. Sitten, kun teette sen ekan maalin, niin alkaa mailanpuristus, ku kaksi maalia yhteen peliin on jo SaiPalle aikamoinen vuori kiivettäväksi.Hyvällä asenteella SaiPa pelissä mukana. Tiukka iltapuhde tulee Kärpille mikäli tuon intensiteetin säilyttää lappeen pojat.
Keep rocking!!Kiitos, mukavaa illanjatkoa.
Nilkkaa huudeltu. Lasista on.Onko kellään tietoa mikä H Haapalalla tällä kertaa on rikki ?
Onko kellään tietoa mikä H Haapalalla tällä kertaa on rikki ?