720p ei oikein täytä nykystandardeja... sen verran suttuista, että ei nää nimiä selästä edes oikein.Vain yksittäisiä otteluita on 4k laadulla, ja nekin vain TV:llä. Netissä tuttua ja turvallista 720p50p kuvaa.
720p ei oikein täytä nykystandardeja... sen verran suttuista, että ei nää nimiä selästä edes oikein.Vain yksittäisiä otteluita on 4k laadulla, ja nekin vain TV:llä. Netissä tuttua ja turvallista 720p50p kuvaa.
En ihan läpiajoksi laskisi. Nousu laidalta maalille.SaiPalla läpiajo, Vainikainen polkee karkuun. Arvaatte loput.
Tänään pitäisi olla TPS-Ilves UHD-peli mutta Apple Tvlla ei ainakaan ole.Eikö Liigakin pitänyt olla tarjolla 4K:na? C-moren sivuilta tietokoneella katsottuna 2K näytöllä ei näytä kummoiselta tämä striimi. Televisiolta ehkä hivenen parempi laatuinen.
No ei oikein. Kai tuo pohjimmiltaan on siitä että halvempaa myydä käyttäjille tv-paketteja kun pistää tekniikat kuntoon.720p ei oikein täytä nykystandardeja... sen verran suttuista, että ei nää nimiä selästä edes oikein.
Nojoo, vähän liioittelin. Ei vaan voinut oikein puolittaiseksikaan kutsua, koska se indikoi vastustajan läheisyyttä, niin en osannut päättää, miten muotoilisin.En ihan läpiajoksi laskisi. Nousu laidalta maalille.
Jatkiksen otteluseurannan takia hyvä, että Ipa vastassa juhlaottelussa :)Kiekko jäähän saatana!
Ei tämä paraskaan ole. SaiPa on kiekollisesti paikoin jopa dominoinut ensimmäisiä eriä monissa otteluissa, mutta maaleja tai maalipaikkoja ei ole niin valtavasti tästä tullut, kun pelitapa on ohjannut kiekkoa enemmän kulmiin kuin maalille.Liian helpolla kierretään Topi Niemelä, mutta ei onnistu SaiPan viimeistely. Tasainen ottelun alku, ehkä hienoisella kotijoukkueen hallinnalla lähtenyt. En ole SaiPan matseja tällä kaudella nähnyt, mutta voisin kuvitella että tuskin ainakaan huonoimpia startteja tämä.
Tamille jo puheenvuoro (lue: koulutuskeikka) saatana!
Alussa oli jää, kiekko ja Tami.Ilman minua ei olisi Tepsiä. Ilman minua ei olisi turkua. Ilman minua ei olisi jääkiekkoa. Minä olen.