Mites tää?Tänään on ollut hyvä linja tuomareilla. Miksi ei aina voisi olla näin?
Mites tää?Tänään on ollut hyvä linja tuomareilla. Miksi ei aina voisi olla näin?
Mites tää?
Haatanen pelasi kuitenkin irrallaan ollutta kiekkoa ja vaikka ajoikin Langhameria päin, oli jäähy kyllä älyttömän kova tuomio maalin hylkäyksen lisäksi.Hyväksyn joten kuten maalin hylkäämisen koska Haatanen löi Langhameria patjaan mutta miten vitussa tosta arvottiin jäähy?
Onneks Kaukokari lähtee Olympialaisiin :DKova tuomio, mutta oikein. Samoin kuin se Saarelan koukku aiemmin. Tuomarit vetäneet tänään erinomaisesti.
oon sitä mieltä että maalin hylkäys tuosta ihan ok tuomio, mutta aika kova että laittaa siihen kaupanpäälle Pelicans pelaajan jäähylle. Yleensä tuolla ei olisi edes merkitystä, mutta tällä kertaa Ilves teki ylivoimalla jopa maalin, mikä on todella harvinaista.Vähän jää suu auki rehellisesti sanottuna. Jos kiekko on alueella ensin, niin se on jo kova ratkaisu, että hylkää. Toi jäähy päälle vielä mielenkiintoinen, mutta eteenpäin vaan.
Sitä paitsi jos on rehellinen, niin selkeä paitsio oli millä tultiin sisään ennen sitä.
Mutta kun ei hakattu. Pelattiin kiekkoa maalin edestä sisään. Saatossa maila osui patjaan. Hylkäyksen pitkin hampain ostan, yleensä ei olisi edes sitä tullut, mutta toi jäähy nyt oli ihan Kummelia...Kyllä se minulle sopii, että jatkossa maalivahtia saa mailalla hakata, mutta se on sitten kaikille sama, eikö?
Kun ei ole ikinä onnistunut eikä tule ikinä onnistumaan niin tältähän se näyttää...Mitäköhän vittua taas vaihteeksi Kaukokari?
oon sitä mieltä että maalin hylkäys tuosta ihan ok tuomio, mutta aika kova että laittaa siihen kaupanpäälle Pelicans pelaajan jäähylle. Yleensä tuolla ei olisi edes merkitystä, mutta tällä kertaa Ilves teki ylivoimalla jopa maalin, mikä on todella harvinaista.
No, eiköhän nää tästä vielä tasoitu kolamannessa erässä..