No ei se ole ihmekään. Puskee varmasti flashbackit omilta maajoukkueen valmennusvuosilta.Marjamäki on studiossa kakka housussa kun oli niin heikko erä.
No ei se ole ihmekään. Puskee varmasti flashbackit omilta maajoukkueen valmennusvuosilta.Marjamäki on studiossa kakka housussa kun oli niin heikko erä.
Oliko tää mertsille vai mulle?Se on Mertaranta Björninen ei Bjööninen. Opettele nyt hyvä mies sanomaan oikein.
Meillä vaadittiin myös Karjala-lippis 90 asteen kulmassa, pillifarkut, pilottitakki ja vähintään pieni aski Smart tupakkaa.
Ihme tapa Puukankaalla vispata vasenta kättä, levotontaSuvi Puukangas > Inka.
Ei mulla muuta.
Inka Heneliuksen märät katseet Jarmo Kekäläisen urouden edessä nevö föget.Suvi Puukangas > Inka.
Ei mulla muuta.
En uskaltanut tägätä koska näpäyttää varmaan näytön läpi.
Olen pannut saman merkille. Pitäisi olla kädet piilossa kokonaan.Ihme tapa Puukankaalla vispata vasenta kättä, levotonta
Kyllä se on tuolle Mertarannalle. Mutta tuskin taitaa lukea tätä palstaa.Oliko tää mertsille vai mulle?
Suvi Puukangas > Inka.
Ei mulla muuta.
Veli Roger palaa jäähyltä vasta ensi viikon puolella. Eiköhän mies ole jo siihen mennessä leppynyt. Ehkä.En uskaltanut tägätä koska näpäyttää varmaan näytön läpi.
On, mutta luistelu ei ole sen parempaa kuin ennen änäriin menoa.
Meillä kaikilla on omat esiintymismanööverimme.Ihme tapa Puukankaalla vispata vasenta kättä, levotonta
Henkilöllisyyden arvuuttelusta tulee joskus bannia:)
-
Meillä kaikilla on omat esiintymismanööverimme.
Karjala?Kyllä on ruma tuo Lidlin mainos suomen paidoissa. Finnair on ainoa oikea sponsori leijonapaitaan.
Mutta jos pitää puhua koko ajan kun käsi vispaa?Olen pannut saman merkille. Pitäisi olla kädet piilossa kokonaan.
Tosin antaisi varmaan aika kivan käsihoidon.