Triplaexpresso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Miljoonamiehistö kaadettu, taas! Kiitos Pata ja Rubin varsinkin.
Kestner oli kiinni jo kaks metrii ennen. Puhdas taklaus37cm vai metri?
Mitä merkitystä sillä on? Matkaa laitaan on tuossa metri.Kestner oli kiinni jo kaks metrii ennen. Puhdas taklaus
Koko keskustelu lähti siitä että kysyin pitääkö taklata metri irti laidasta olevaa vai ei. Vastasit ettei ollut lähellekkään metriä irti. Mistään muusta en ole kanssasi keskustellut. Olen penännyt pelkästään sitä, että myönnätkö olleesi väärässä?Kestner oli kiinni jo kaks metrii ennen. Puhdas taklaus
Noo... vähän köyhäin apua sinne esikaupunki alueelle. Tarviitte niitä pisteitä meitä enemmän. Ja tähän sitten niitä hassuja keltaisia ja ympyriäsiä naaman kuvia. Kova oli taisto ja viihdyttävä oli peli. Ikävä että ratkesi tuollaiseen junnupakin höntyilyyn kun turhaan lähti tuplaamaan maalin taakse.Aina helppo Lahti!
Oli iha Saipan junnun vika. Kestner pelasi tilanteen täysin oikein jääkiekon sääntökirjan mukaisesti.Mitä merkitystä sillä on? Matkaa laitaan on tuossa metri.
Pääset helpommalla, kun jätät kaverin joko huomioimatta tai laitat ignorelistalle.Koko keskustelu lähti siitä että kysyin pitääkö taklata metri irti laidasta olevaa vai ei. Vastasit ettei ollut lähellekkään metriä irti. Mistään muusta en ole kanssasi keskustellut. Olen penännyt pelkästään sitä, että myönnätkö olleesi väärässä?
Ilmeisesti vaan kiertelet sinne tänne ja tuonne etkä aio vastata.
Tiedän, mutta oma periaate on lähinnä: ”olen mitä mieltä olen, mutta jos todisteet osoittavat olevani väärässä - myönnä se”Pääset helpommalla, kun jätät kaverin joko huomioimatta tai laitat ignorelistalle.
Myönnän olleeni väärässä pelin tuoksinnassa, mutta en myönnä, että tilanteessa olisi sääntökirjan vastaista käytöstä Josh Kestneriltä.Koko keskustelu lähti siitä että kysyin pitääkö taklata metri irti laidasta olevaa vai ei. Vastasit ettei ollut lähellekkään metriä irti. Mistään muusta en ole kanssasi keskustellut. Olen penännyt pelkästään sitä, että myönnätkö olleesi väärässä?
Ilmeisesti vaan kiertelet sinne tänne ja tuonne etkä aio vastata.
Kiitos. Case closed. Muuhun en ota kantaa kuten en sinun kanssa keskustelussa muutenkaan.Myönnän olleeni väärässä pelin tuoksinnassa, mutta en myönnä, että tilanteessa olisi sääntökirjan vastaista käytöstä Josh Kestneriltä.