La 13.5.2017 Otteluseuranta (9. kisapäivä)

Tila
Viestiketju on suljettu.

TosiFani

Jäsen
Laten world cup meni täysin pieleen ja nyt tää on huonoin turnauksen alku vuosikausiin ja vielä pitäis antaa jätkälle siimaa, vaikka selkeesti kaikki evidenssi on siihen suuntaan että maajoukkuevalmennus ei oo miehen ydinosaamista,.

Tää on tulosurheilua, ja suomi on nyt hävinnyt yhteensä 4 pistettä jääkiekon mahtimaille Ranskalle ja Norjalle ja loppua kohden vastukset kovenee. Kuinka kauan tätä pitäis sun mielestä vielä katella?

Oliko viime keväänä tällainen itku käynnissä? Silloin tarvittiin Sveitsin apua jatkoonpääsyyn.
 

J.Hotti

Jäsen
Väärin meni, kyllä siellä on ip:n kierrot ja botit laulanu kisojen alusta asti muiden kuin teinityttöjen sormista

Paskat. Ja toisaalta tälläiset äänestykset ei edes ketään muita kiinnosta kuin teinityttöjä.
 

mjr

Jäsen
Jaa, ihan ok pakkovoitto. Norja oli kyllä melko hutera ja ollaan totutun puukäsiä maalinteon suhteen, mutta tälläistähän se on useinkin ollut.
 
Eiköhän kaksi pistettä Sveitsiltä käytännössä riitä jatkoon.
Laskeskelin itsekin tuossa että jos ja kun Suomi nyt voittaa Sveitsin huomenna, niin jatkopaikka on selvä. Siitä lähdetään että se voitetaan.

Toki jos Ranska onnistuu tänään voittamaan Tshekin, niin menee taas jännäksi...
 

BlackWolf

Jäsen
Oliko viime keväänä tällainen itku käynnissä? Silloin tarvittiin Sveitsin apua jatkoonpääsyyn.
Ainahan täällä on karmea itku ja parku kun Suomi pelaa. Kiekkotietäjät kaivautuu keväällä koloistaan valistamaan muita ja kertomaan miten kaikki on paskaa, paitsi kusi.
 
Oliko viime keväänä tällainen itku käynnissä? Silloin tarvittiin Sveitsin apua jatkoonpääsyyn.

Se, että viime keväänä pelattiin niinikään päin helvettiä ei tee Marjamäen suorittamisesta sen parempaa.
 

Jaksaja

Jäsen
Paskat. Ja toisaalta tälläiset äänestykset ei edes ketään muita kiinnosta kuin teinityttöjä.
Puljujärven voitto tuossa äänestyksessä on ollut meemi jo ensimmäisen ottelun penkillä istumisesta asti, Ylilauta jatkaa Puljun äänestämistä joka matsissa.
 

mjr

Jäsen
Uh, Ylilauta, puutarhasaksille olis töitä ihan urakalla - 4chan-tyyli on niin last season.
 
Oletus on, että Suomi ei ikimaailmassa voita Kanadaa joten sen mahdollisuuden varaan on turha laskea mitään. Onko se mielestäsi väärä?

Oletus oli myös se, että Norja ei ota Suomelta pistettäkään. Ei kannata olettaa, vaan pelata. Tai no meidän tapauksessa katsoa kun pelataan.

Sitäpaitsi kyseessä on ihan eri asia uskooko Suomen voittavan Kanadan vai se onko Suomen jatkopaikka omissa käsissä Kanadaa vastaan. Nimenomaan se on omissa käsissä, sillä voitolla olet jatkossa.
 

ijuka

Jäsen
Oletus oli myös se, että Norja ei ota Suomelta pistettäkään. Ei kannata olettaa, vaan pelata. Tai no meidän tapauksessa katsoa kun pelataan.

Sitäpaitsi kyseessä on ihan eri asia uskooko Suomen voittavan Kanadan vai se onko Suomen jatkopaikka omissa käsissä Kanadaa vastaan. Nimenomaan se on omissa käsissä, sillä voitolla olet jatkossa.
Niin, kenenköhän oletus? Ei ainakaan minun.

Ylittivät odotukseni tässä pelissä mutta Sveitsiä vastaan ei todennäköisesti käy niin onnekkaasti.
 
Uh, Ylilauta, puutarhasaksille olis töitä ihan urakalla - 4chan-tyyli on niin last season.
Mun mielestä toi on tosi hyvä läppä.

Jos siellä lähetyksessä on joku naurettava "äänestäkää paras leijona" -juttu, niin parasta on että se vedetään yleisön puolesta ihan vituiks.

Olis Maikkarikin voinut miettiä tota lähetyksen rakennetta.
 
Laten world cup meni täysin pieleen ja nyt tää on huonoin turnauksen alku vuosikausiin ja vielä pitäis antaa jätkälle siimaa, vaikka selkeesti kaikki evidenssi on siihen suuntaan että maajoukkuevalmennus ei oo miehen ydinosaamista,.

Tää on tulosurheilua, ja suomi on nyt hävinnyt yhteensä 4 pistettä jääkiekon mahtimaille Ranskalle ja Norjalle ja loppua kohden vastukset kovenee. Kuinka kauan tätä pitäis sun mielestä vielä katella?
Ilmaisin itseni epäselvästi. Tarkoitus oli herätellä tästä käsittämättömästä ajojahdista mikä on käynnissä. Jokainen Marjamäen sama/ilme on tehty väärin, vaikka ihan samallalailla se vetää nuo haastattelutkin kuin moni entinen maajoukkuevalmentaja. Tuloksen tietenkin kaikki näkevät, siitä ei tarvitse kiistellä. Potkut sitten riippuvat täysin päättäjien kärsivällisyydestä ja uskosta.
 

sunnuntai

Jäsen
Mutta olipas päin persettä kentällä olevilta pelattu lopun tasoitus. Siinä taidettiin olla jo aloituksessa ihan ulapalla.
 

Laitela

Jäsen
Kyllä tää vaan raskasta on, päivän mehut on jo kulutettu ja vielä pitäis kaks peliä jaksaa vahdata.
 

ijuka

Jäsen
Ilmaisin itseni epäselvästi. Tarkoitus oli herätellä tästä käsittämättömästä ajojahdista mikä on käynnissä. Jokainen Marjamäen sama/ilme on tehty väärin, vaikka ihan samallalailla se vetää nuo haastattelutkin kuin moni entinen maajoukkuevalmentaja. Tuloksen tietenkin kaikki näkevät, siitä ei tarvitse kiistellä. Potkut sitten riippuvat täysin päättäjien kärsivällisyydestä ja uskosta.
Kyllä hekin siinä tapauksessa kritiikkiä ansaitsevat. Mutta minulle antaa tosi huonon kuvan kun jatkuvasti valehdellaan kirkkain silmin päin naamaa, vielä valmentajan toimesta. Eikä oteta vastuuta mistään. Kaikki pelit hyvin pelattiin ja noususuuntaan menossa sun mitä soopaa mitä ei mun mummokaan uskoisi.
 
Niin, kenenköhän oletus? Ei ainakaan minun.

Ylittivät odotukseni tässä pelissä mutta Sveitsiä vastaan ei todennäköisesti käy niin onnekkaasti.

Aika monenkin oletus. Mitä nyt kertoimia vilkaisin, niin Suomen voitolle tarjottiin alle 1,5 kerrointa, tasurille sai pitkälti yli 4 ja Norjan voitolle lähes 6.

Sinä et olettanut Suomen voittavan Norjaa suoraan, mutta kuitenkin Suomi onnistui ylittämään odotuksesi onnella. Päättelinkö nyt oikein?
 
Mitä jengi sekoilee täällä viime kevään MM-kisojen "huonosta aloituksesta" ? Eikös viime MM-kisat menty kuitenkin voitosta voittoon aina finaaliin saakka?
 

El Gordo

Jäsen
Mun mielestä toi on tosi hyvä läppä.

Oon kyllä parempiakin kuullut. Esim. se jossa suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen meni saunaan.

Mutta suht harmitonta toimintaahan tuo on, ei kovin suurta porukkaa taida kiinnostaa ketä ylilauta kannattaa MM-kisoissa. Tehkööt tuota, niin ovat muusta pahanteosta poissa.
 
Kyllä hekin siinä tapauksessa kritiikkiä ansaitsevat. Mutta minulle antaa tosi huonon kuvan kun jatkuvasti valehdellaan kirkkain silmin päin naamaa, vielä valmentajan toimesta. Eikä oteta vastuuta mistään. Kaikki pelit hyvin pelattiin ja noususuuntaan menossa sun mitä soopaa mitä ei mun mummokaan uskoisi.
Tämä nyt ei pidä lainkaan paikkaansa. Sama keskustelu taidettiin käydä joku peli aikaisemminkin joten jääköön se nyt. On tullut selväksi että teille kaikki on paskaa.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös