Larmi olisi torjunut.Heljanko ei voinut maaleille yhtään mitään.
Larmi olisi torjunut.Heljanko ei voinut maaleille yhtään mitään.
Tapparalle kyyti on niin kylmää, että kannattaa pitää naamasta kiinni.Se tunne kun jääkiekko ei vaan mene niinku haluais :D
Niklas Bäckström ja jääkiekko - siinä vasta pari!Olin ihan oikeasti unohtanut, että Niklas Bäckström pelaa vielä jääkiekkoa.
IMPERIUMI SORTUU TÄNÄÄN.Tapparan peli on aivan sekasin.
Vai alkoiko Kerhon peruuttelu? Toivottavasti ei.Näenkö oikein, vai rupesiko Tappara luistelemaan vasta nyt?
Yleensä maalivahdin vaihto antaa hetkellisen boostin. Eiköhän kohta palata normaaliin päiväjärjestykseen.Näenkö oikein, vai rupesiko Tappara luistelemaan vasta nyt?
Vai tuleeko imperiumin vastaisku?IMPERIUMI SORTUU TÄNÄÄN.
#OnVainYksiOranssi
Tulipa mieleen että olisi aika erikoista jos runkosarjan 5. ja 6. pelaisi finaaleissa. Onko ikinä käynyt noin?
Tammer-Dieselin perinteinen reenijumi jatkuu tänä vuonna hieman normaalia pidempään?Näenkö oikein, vai rupesiko Tappara luistelemaan vasta nyt?
2010Tulipa mieleen että olisi aika erikoista jos runkosarjan 5. ja 6. pelaisi finaaleissa. Onko ikinä käynyt noin?
Pikku buusti molarinvaihdon jälkeen, kyl me tää moment kestetäänNäenkö oikein, vai rupesiko Tappara luistelemaan vasta nyt?
2010.3. ja 6. taitaa olla lähimpänä, oliko tää nyt 2006 kun HPK voitti? Vai oliko sittenkin 2010 kun TPS voitti?
Miksi? Eikai nuo maalit nyt niin imuja olleet?Heljankoa ei nähdä enää tänä keväänä, on mun veikkaukseni.
No, toivottavasti Rautakorpi ei kuitenkaan mene mihinkään äärimmäisyyksiin. Eikä tämä ole onneksi KHL.Heljankoa ei nähdä enää tänä keväänä, on mun veikkaukseni.
Heljanko ei voinut maaleille yhtään mitään.