mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Räy, ryöstöö!!

"Minä haluaisin isokokoisen ja ilkeän hyökkääjän sinne meidän tän hetkisten mikkihiirten sekaan. Tämmöinen koodinimi jannekolehmainen seisomaan vastustajan maalin eteen, survomaan ja tökkimään. Saatana joku jolla on tunteet, ja joka voisi joskus polttaa päreensä ja pudottaa hanskansakin. Tappelut kuuluu jääkiekkoon. Tällä hetkellä hanskat putoaa lähinnä ilmavirrasta jos joku aivastaa Järveläisen vieressä." M10

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Ihan. Hyvä. Sydänkin löi jo kolmannen kerran tässä erässä.

On mulle Suomi suloisin, vaan Häme siitäi kallehin, sen tuskin tiedän vertaista, niin kaunista, niin herttaista kuin kulta Hämeenmaa!

Ralph

Jäsen
Ei tämä Hakametsän lauantaikirkko niin pelottava paikka ollutkaan.

"Ralph is known for his hilariously random one-liners, positive attitude and pure loopiness."

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pheeeewwwwwwww.......

To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll to the bottom and click 'I agree'.
Suosikkijoukkue
Se turkoosi lahtelainen & Dallas Stars
Vitun ihanaa HPK! Vaikka tietysti toivoin että se ois ollut Pelicans joka on pudottamassa Tapparaa finaalista niin jos HPK sen tekee niin nostan virtuaalista hattua.

A rose with no thorns is incomplete

Kuvitellaan hetki että vesi on yhtä kuin inspiraatio. Mä oon sillon varmaan pesusieni joka imee kaiken sen inspiraation sisäänsä.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy