No vitsi, heti kun aloin katsomaan niin CAN teki maalinSiis 3-2, FIN kuitenkin johtaa
edit: Sori, ei spoilata enempää
No vitsi, heti kun aloin katsomaan niin CAN teki maalinSiis 3-2, FIN kuitenkin johtaa
Juuri näin, sori. Mutta juuri tuosta syystä nostin tänne!Siis 3-2, FIN kuitenkin johtaa
Onko Bäckströmille tullut yhtään vetoa vielä?
Jos mulla on jäljessä lähetys, niin sulla se vasta onkin.Ruokonen jäähylle kampituksesta.
En ymmärrä miten voitte seurata tätä ketjua. Itse en olisi täällä ellei olisi tuota kaapelin etumatkaa, eli en voi spoilaantua mistään.Jos mulla on jäljessä lähetys, niin sulla se vasta onkin.
Ois liian jäykkä varmasti.Haluaisitko kokeilla mailaansa? ;).
On varmasti.Jos mulla on jäljessä lähetys, niin sulla se vasta onkin.
Hämäläiset pelaa ja kommentoi. Voi näyttää joskus oudoltaJos mulla on jäljessä lähetys, niin sulla se vasta onkin.
JA oululainen leipäpusissa. Rääh,Liigassa Karjalaista, Turkulaista, Kemiläistä ym. Kiva ku olis Stadilainen, Lahelainen, Porilainen, Kouvolalainen ym. joka jengistä nimikkopelaaja ;).
Muista erkka sitten lapaan.Ois liian jäykkä varmasti.
Hämeenlinnasta vois olla Tolppanen.Liigassa Karjalaista, Turkulaista, Kemiläistä ym. Kiva ku olis Stadilainen, Lahelainen, Porilainen, Kouvolalainen ym. joka jengistä nimikkopelaaja ;).