Seesam,Suosikkijoukkue HIFK:
"Edessä on kahden umpisurkean joukkueen tuskallinen iltapuhde"
Saku#11, suosikki Ilves:
Aika hyvää matsia odottelen, HIFK taitaa olla yksi parhaista vierasjoukkueista ja me taas toiseksi paras kotijoukkue.
Ilves on pelannut ennen tätä iltaa 32 matsia, pisteitä 43, HIFK 30, pisteitä 39. Tämä on hyvin tyypillinen HIFK fanin vuodatus. Siis, jengin, jonka faneja joku on maininnut maan parhaaksi. Että silleen.... Onnea Ilves, Teillä on oikeasti F A N E J A ! (= KANNATTAJIA)
Et siis luokittele minua kannattajaksi jos pidän HIFK:n tämän(kin) kautisia suorituksia pelikentällä aivan luokattomina? Koska minä nimen omaan olen kannattaja, niin hyvässä kuin pahassa, on minulla oikeus kritisoida tai/ ja kehua omaa kannatettavaani joukkuetta jos aihetta löytyy. Alkukaudella mm. annoin vuolaasti kehuja HIFK:n pelillisenilmeen parantumisesta, mutta nyt tosiaan löytyy aihetta kritisoinnille. HIFK on todellisessa pelillisessä kriisissä enkä pysty siitä olemaan kovinkaan positiivisella mielellä. Onnittelut sinulle ja positiiviselle mielellesi.
Itse ottelu ei tainnut ihmeitä esittää. Surffailua ja maalivahtien virheistä osumat. Todellinen titaanien taisto, jotten sanoisi...