Kyllähän se niin on että näihin filmaajiin ja filmeihin suhtautuu liian tunteella eli oman joukkueen pelaaja ei koskaan filmaa, kun taas vastustajan se ja se sukeltelee pelkästään. Onneksi kuitenkaan peli ei ratkennut täysin tuomarivirheeseen, Kärpät oli kaksi erää selkeästi parempi. Ei Jokerien voitto nyt "vääryys" olisi ollut, koska ei välttämättä kiekkopeliä aina voi soita, joka on kaksi erää parempi.
En ollut viime keväänä ollenkaan tyytyväinen, kun Ville Leino tuli Jokereihin. Pidin miestä vaan kitisijänä ja filmaajana, toki myös hyvänä pelaajana, ihan kuin Pesosta nytten. Mutta olen yllättänyt - mielestäni Leino EI ole filmannut kertaakaan niissä peleissä mitä olen nähnyt, läheskään kaikkia Jokeri-pelejä en siis ole nähnyt, joten sikäli otos ei ole kattava. Ja tämä on mielestäni objektiivisesti katsottu. Pesosta en toivo koskaan näkeväni Jokereissa, niin hyvä pelaaja kuin parhaimmilaan onkin.
Mutta kehutaan vielä vastapainoksi Kärppiä. Nykyiset tsekit Bros ja Kratena vaikuttavat paitsi hyviltä pelaajilta myös reiluilta pelaajilta, ainakaan eilisessä pelissä ei ollut mitään tsekkikiekkoilun heikkoja piirteitä tyyliin Caloun ja Janecky. Pettääkö muisti, mutta edelliset tsekit Ujcik ja Tenkrat olivat paitsi hyviä pelaajia, myös ajoittain koko ajan nurin, kun vastustaja puhalsi ilmaan vieressä.
Kaiken kaikkiaan tunteikas peli kun vieläkin herättää mielipiteitä...Loppuun täytyy todeta, että puolueettomana katsojana eilistä peliä olisi ollut todella nautinto seurata, dramatiikka, tilanteita maaleja jne. Nyt ei tietysti täysin kiitettävää arvosanaa antaa, kun Jokerit hävisi. Silti vuorokausi peli päättymisen jälkeen Jokerien taistelun arvo kasvaa.
Nyt taidan kuitekin itse lopettaa tähän ketjuun kirjoittamisen. Toki jos joku kommentoi jotain, johon on pakko vastata...Mutta elämä ja pelit jatkuu, 1.joulukuuta jatketaan Oulussa. Eiköhän tää ollut tässä!