La 13.1.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 59 600
  • 859

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Ässien av aivan surkeaa. 2.ssa ekassa maalissa äijä täysin vapaana maalin edessä. 2 maalissa oli helppo mahdollisuus purkaa niin kuka se oli kun jäi neppaamaan kiekkoa ja paine jatkui omassa päässä.

Voi tietysti ollakin, mutta Lukon av on parhaimmillaan aivan huikeaa ja huonoimmillaan hyvää. Kärpät ei saanut mitään aikaan Raumalla.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hienoa kun puhtaita taklauksia tulee paljon, mutta vähän pelko perseessä että loppuminuuteilla joku turhautunut suippo vetää kovalla vauhdilla selkään/päähän.

Mutta ei tämä ratkennut vielä ole, tasaviisikoin ei eroja juuri ole ollut ainakaan Lukon suuntaan.
 

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kylläpä oli Tirroseltakin pari ihme gamesaveria...ja surkeaa viimeistelyä SaiPalta. Seuraavassa pelissä Tirrosellekin mennee 3-4 sisään, saa ottaa talteen. Mutta noin kokonaisuutena heikohkoa tekemistä SaiPalta, alusta asti jotenkin aisti, että tänään ei maalia tehdä. Pisteet ansaitusti Tepsille.
Kummallista Tirrosen vähättelyä. Kuitenkin piti neljännen kerran nollan tällä kaudella. Ja ei tuo torjuntaprosenttikaan (92,2) ihan huono ole.
 
Viimeksi muokattu:

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen kai, mutten tuossa semmosta nähnyt. Täytyy sulle vissiin valaista, että olen kannattanut Lukkoa yli 45 vuotta. Eli en siis ole puolueellinen.

Mä oon kannattanu JYPiä reilu 30 vuotta. Mäkään en oo puolueellinen. Tuomarit näki laitataklauksen ja niin varmaan moni muukin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Lisää nimimiehiä vahvistuksina niin kyllä se siitä. Tai sitten tarvitaan Tapola takaisin?
Ja @Chickendinner
Vapauksia pois pelaajilta. Ailahtelu, yksin hiihtely ja pelaajien tarinat siita kuinka mukavaa on pelata tata kiekkoa kielii kurin puutteesta.

Sapluuna kasaan ja Jukka saisi heittaa tulitikkuaskin koppiin ja sanaakaan sanomatta kavella pois jonkun pelin/treenin peraan
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
34.46 Ässät 3-1 kavennus. Jostain se pomppii. Taisi Kaapo itse pudottaa kiekon verkkoon?

Nyt tulee jännät paikat. Lukko on joutunut tämän vuoden puolellakin pari kertaa paniikkiin selvässä johdossa kun vastustaja kaventaa. Saas nähdä kuinka käy nyt.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi tietysti ollakin, mutta Lukon av on parhaimmillaan aivan huikeaa ja huonoimmillaan hyvää. Kärpät ei saanut mitään aikaan Raumalla.

Siis Lukon av on ollut koko kauden todella hyvää. Voittoputkessa Ässien alivoima parani merkittävästi, kuten myös yv. Viimeiseen 8 peliin oikeastaan mikään ei ole toiminut. Tosin 2 kentällistä äijiä on myös telakalla.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
34.46 Ässät 3-1 kavennus. Jostain se pomppii. Taisi Kaapo itse pudottaa kiekon verkkoon?

Nyt tulee jännät paikat. Lukko on joutunut tämän vuoden puolellakin pari kertaa paniikkiin selvässä johdossa kun vastustaja kaventaa. Saas nähdä kuinka käy nyt.
30 vuotta olen Padan pelejä seurannut, enkä kovin äkkiä muista Ässien nousseen yli 2 maalin takaa edes tasoihin.
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suosikkijoukkue
Ässät
Lukko on vissiin tehny jonku sopparin tuomarien kanssa, että Ässille ei anneta yhtään rankkaria heitä vastaan... Mistähän tämmöset sopparit saa ostettua?

Eihän sääntökirjan mukaan yksin läpi olevaa pelaajaa vastaan voi takaa päin rikkoa ilman että siitä tulee rankkari?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Porissa mennään näköjään tasavajaalla tällä hetkellä.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko on vissiin tehny jonku sopparin tuomarien kanssa, että Ässille ei anneta yhtään rankkaria heitä vastaan... Mistähän tämmöset sopparit saa ostettua?

Eihän sääntökirjan mukaan yksin läpi olevaa pelaajaa vastaan voi takaa päin rikkoa ilman että siitä tulee rankkari?

Älä sä siitä huoli, ei teillä noihin diileihin kuitenkaan riitä paalu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös